40tude Dialog skal åbne Opera 7.54
Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 20-08-04 21:21

Jeg er meget tilfreds med at bruge Opera som browser. Jeg ville dog
gerne have, at Dialog kunne åbne Opera, når jeg klikker på et link.
Som det er nu, åbner IE. Klikker jeg på et link i mit e-mail-program
åbner Opera, som jeg vil have det.

Hvordan får jeg lige Dialog til at åbne Opera?

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Carl Drud

Dato : 20-08-04 21:28

Svend Erik Bertelsen wrote:

> [...]
> åbner Opera, som jeg vil have det.
>
> Hvordan får jeg lige Dialog til at åbne Opera?

Settings-->General Settings-->Misc og fjern markering i "Open Clicked
URLs in new IE windows"

Carl

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 21-08-04 07:32

Carl Drud skrev:

> Settings-->General Settings-->Misc og fjern markering i "Open Clicked
> URLs in new IE windows"

Ah, den markering havde jeg godt nok overset. Men det var dejligt
at få ændret.

Tak for hjælpen Carl

--
Venlig hilsen