Enzo i udu på motorvej
Fra : NielSV650

Dato : 20-08-04 18:14

Hej ng,

Den grå Enzo der før har været om talt her i gruppen, holder nu på
Helsingørmotorvejen. Den holder ved Nærum-tilkørslen i nordgående retning.
Der står en gut ved siden af og ser noget fortvivlet ud :-/
Tidligere var både politi og Falck der, men de er kørt igen...?

Jeg missede med mit kamera, så der er ingen billeder i binaer.

Hvad kan man så lære? Japansk mekanik - dét dur!

Niels
Suzuki SV650
(Ford Ka i dagens anledning)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-08-04 18:16

NielSV650 wrote:
> [...]
> Der står en gut ved siden af og ser noget fortvivlet ud :-/
> Tidligere var både politi og Falck der, men de er kørt igen...?

Denne her?
http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-08/2004-08-01/DCRW_0090.jpg

// Hans
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)

Fra : NielSV650

Dato : 20-08-04 18:21

> Denne her?
> http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-08/2004-08-01/DCRW_0090.jpg

Yup, jeg synes jeg kunne genkende "ENZ 1", nemmerlig.

Hvis ikke - så holder der alligevel en Enzo og glor i vejkanten

/ Niels
S FAU

Fra : Mogens

Dato : 20-08-04 18:57

"NielSV650" <s991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk> skrev i en meddelelse

> Yup, jeg synes jeg kunne genkende "ENZ 1", nemmerlig.

Jeps. "ENZ 1" - sort plade med hvide figures.
Hvilket land er det?

> Hvis ikke - så holder der alligevel en Enzo og glor i vejkanten

Jow, jow - som nu havde fået følgeskab af en rød 308 GTB.
Bag Enzo'en var en benzinkanister

Fra : Henrik B.

Dato : 20-08-04 19:04

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> "NielSV650" <s991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk> skrev i en meddelelse

> Jeps. "ENZ 1" - sort plade med hvide figures.
> Hvilket land er det?

Polen?

M.v.h.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-08-04 19:11

Henrik B. wrote:

> Polen?

Man kan se den forreste plade her:
http://www.snabelapunktumdk.dk/Ferrari_Enzo.jpg
Men om den er fra Polen eller hvad, det ved jeg ikke.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Basil

Dato : 20-08-04 19:22

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:41263ea2$0$183$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Man kan se den forreste plade her:
> http://www.snabelapunktumdk.dk/Ferrari_Enzo.jpg
> Men om den er fra Polen eller hvad, det ved jeg ikke.

Den er indreg. i et Sydafrikansk land.
Manden ejer et teleselskab, større end TDC, i landet.
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-04 19:26

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Man kan se den forreste plade her:
> http://www.snabelapunktumdk.dk/Ferrari_Enzo.jpg
> Men om den er fra Polen eller hvad, det ved jeg ikke.

Hmmm Polen er også gået over til hvide plader med sort skrift så...
Så må det i hvert fald være tale om en gammel spand hvis den har sorte
plader

--
Tom

Fra : Anders Houmark

Dato : 21-08-04 00:20

Per Beer Hansen wrote:

> Man kan se den forreste plade her:
> http://www.snabelapunktumdk.dk/Ferrari_Enzo.jpg
> Men om den er fra Polen eller hvad, det ved jeg ikke.

Fuck!... Jeg ville kræme i bukserne allerede inden jeg kom ind og sidde i
kabinen... føj da :D

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-08-04 13:55

Anders Houmark skrev:

> Fuck!... Jeg ville kræme i bukserne allerede inden jeg kom ind og
> sidde i kabinen... føj da :D

Den ser ond ud... gad godt fyre den af og mærke ruset - igen og igen og
igen. Og så lige en gang til.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Basil

Dato : 20-08-04 18:28

> [...]
>
> Jeg missede med mit kamera, så der er ingen billeder i binaer.
>
> Hvad kan man så lære? Japansk mekanik - dét dur!

Det er en af de der brødre der kørte med i CHGP2004, der ejer skidtet.
Samme mand kørte galt med hans AC Cobra om søndagen i kbh.
Han er svinerig, og sikkert ligeglad med Enzo, tager bare en af de 10-20
andre superbiler han har stående (med plader på).
Kai

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-08-04 19:21

Basil wrote:
> [...]
> Han er svinerig, og sikkert ligeglad med Enzo, tager bare en af de 10-20
> andre superbiler han har stående (med plader på).

Han så faktisk lidt sur ud da Cobra'en lige var blevet smadret...

Men han blev nu hurtig glad igen..

http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-08/2004-08-01/DCRW_0091.jpg
http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-08/2004-08-01/DCRW_0101.jpg
http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-08/2004-08-01/DCRW_0104.jpg

// Hans
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Fra : Mogens

Dato : 20-08-04 19:39

> Han så faktisk lidt sur ud da Cobra'en lige var blevet smadret...

Det var ikke ham, der stod ved bilen i Nærum !

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-08-04 19:43

Mogens wrote:
> Det var ikke ham, der stod ved bilen i Nærum !

Ja det ved jeg så ikke, men det var ham der kørte Cobra'en.

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985

Fra : Mogens

Dato : 20-08-04 19:46

> Ja det ved jeg så ikke, men det var ham der kørte Cobra'en.

Gutten ved Enzo'en var en 35 år "knægt" i jakkesæt m/slips.
Han så lidt nørdaktig ud (IT)
LOL :)

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-04 20:11

> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse

> Gutten ved Enzo'en var en 35 år "knægt" i jakkesæt m/slips.
> Han så lidt nørdaktig ud (IT)
> LOL :)

Så blev han rig dengang man kunne lave millioner på lave en hjemmeside med
e-handel

Tom

Fra : Mikael L

Dato : 20-08-04 20:15

> Ja det ved jeg så ikke, men det var ham der kørte Cobra'en.

Og det var ham der rendte rundt med nøglerne og havde sine ting i Enzoen til
race i Kbh.

Mikael