Syn, omregistrering, forvirring
Fra : Simon [8000]

Dato : 20-08-04 16:35

Hej,

Har netop overtaget (købt) min bedstefars bil, og skal igang med at have
ordnet alt det praktiske.
Er dette den rigtige rækkefølge at gøre tingene i?

1) Syn (er indkaldt til syn senest 1/10-2004)
2) Snak med forsikring (har forsikring på anden bil i forvejen)
2) Omregistrering
3) (Undervognsbehandling, går ud fra det er smartest at gøre efter synet)

Det med, at jeg har en bil i forvejen gør også tingene en smule mere
komplekse - ihvertfald i mit hovede...
Jeg mener ift. forsikring osv.
Den skal jeg ikke beholde, og den er faktisk også indkaldt til syn pr
1/10-2004.
Kan sikkert ikke klare sig igennem der uden at få lavet undervogn
(så råb højt, hvis nogen vil købe en Mercedes w123 fra 1981)
Håber en venlig sjæl kan guide lidt.

Mvh Simon

Fra : alexbo

Dato : 20-08-04 16:44

"Simon skrev i

> [...]
> 2) Omregistrering
> 3) (Undervognsbehandling, går ud fra det er smartest at gøre efter synet)

Skift rækkefølge.
Syn, undervognbehandling, sælg den gamle, meddel forsikringen at du skifter
bil så sender de et forsikringsbevis, omregistrering.

mvh
Alex Christensen