Weee et mirakel er sket!
Fra : Thomas

Dato : 20-08-04 14:44

Utroligt, men da jeg tog en tur på min gamle Honda fra 76', så jeg til min
overraskelse at nogen har skiftet min motoren ud med en sprit ny, som kun
har gået 3km (i følge triptælleren)! Det er da værd at fejre!

Mvh Thomas, en lykkelig mand (eller dum og naiv)

Fra : Peter Cordtz

Dato : 20-08-04 16:16

hah, den har kørt en del så :p

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-04 17:31

"> hah, den har kørt en del så :p

Shhhhh ikke ødelægge mandens ilusion han var jo så glad :D

Brian

Fra : Anders Thorup

Dato : 20-08-04 18:10

Peter Cordtz wrote:
> hah, den har kørt en del så :p

Nej, manden siger den kun har kørt 3 km,,, og så skal du ikke sige ham imod

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Honda VFR750F 1986 Perlemorshvid(Kun kørt små 20000km)
Http://www.dfmc.dk/Anders_Thorup

Fra : Peter Cordtz

Dato : 20-08-04 18:31

hvor mange cifre er der i sådan et speedometer?

Fra : Thomas

Dato : 23-08-04 08:43

Peter Cordtz wrote:
> hvor mange cifre er der i sådan et speedometer?

kun 9 ;)

Ej spøg til side 6 cifre (100.000km)

Mvh Thomas

Fra : Armand

Dato : 31-08-04 16:20

Thomas <Thomas-Andersen@mail.dkFJERN> skrev i en

> kun 9 ;)
>
> Ej spøg til side 6 cifre (100.000km)

Øh?
6 cifre rækker til 999.999km, og det er fortrinsvis BMW der bruger dét.
Normalen er 5, og sådan er det også på 400'er Honda'en!

--
Armand.

Fra : Thomas

Dato : 02-09-04 05:42

> Øh?
> 6 cifre rækker til 999.999km, og det er fortrinsvis BMW der bruger
> dét. Normalen er 5, og sådan er det også på 400'er Honda'en!

DOH... du har ret! der er kun 5 cifre!

Mvh Thomas

Fra : Armand

Dato : 02-09-04 17:13

> DOH... du har ret! der er kun 5 cifre!

Nåh,ja: Man kan jo også vælge at anskue det ud fra emnelinien :-/

--
Armand.

Fra : MFO

Dato : 20-08-04 18:46

Thomas wrote:

> [...]
> fejre!
>
> Mvh Thomas, en lykkelig mand (eller dum og naiv)

Hej Thomas!
Jeg nulstiller også altid min triptæller, når jeg fylder bensin på, min
motor kører som ny hvergang. Jeg er også lykkelig, men ikke dum og naiv

--
Michael
Kawa Z650 årg. 1978, hvis km-tæller sikkert ikke er til at stole på

Fra : Søren Jim

Dato : 21-08-04 03:33

nogen har skiftet min motoren ud med en sprit ny, som kun
har gået 3km (i følge triptælleren)! Det er da værd at fejre!

Snip

Er det første anden eller tredje gang du prøver dette, husker stadig 2 gang
på min CXér dette skete
se det var en festdag
Søren CBR1000F, ex CX500 (Belfast)

Fra : Thomas

Dato : 23-08-04 08:47

> Er det første anden eller tredje gang du prøver dette, husker stadig
> 2 gang på min CXér dette skete
> se det var en festdag

Håber sq kun det er første gang! men det kan man vel aldrig finde ud af,
eller kan man?? der er jo godt nok 100.000km til forskel! så nogle dele må
da være betydelig slidt!?

Mvh Thomas

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 24-08-04 07:02

> Håber sq kun det er første gang! men det kan man vel aldrig finde ud
> af, eller kan man?? der er jo godt nok 100.000km til forskel! så
> nogle dele må da være betydelig slidt!?

Hej Thomas

Min CBR 600 F2 har gået 126.000km. Den kører rigtigt godt, og bruger ikke
olie overhovedt. Hvor langt en MC kan kører hænger meget sammen med den
pleje den får, og hvordan ejeren kører på den. Jeg kører min pænt når den er
kold, og overholder service intervallerne. Det er jeg sikker på er med til
at forlænge dens levetid.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94, Suzuki DR 600 '85

Fra : Ole Baun

Dato : 24-08-04 21:32

"Jens Jacob Bager Jensen" skrev i en meddelelse

> [...]
er
> kold, og overholder service intervallerne. Det er jeg sikker på er med til

hej Thomas

Hvis du skifter Bager´s 1. sætning ud med: "Min CB 500 (fra ´96) har gået
135.000 km", så vil jeg meget gerne tilslutte mig resten af det han skrev.

Ole Baun
Aalborg

Fra : Armand

Dato : 31-08-04 17:51

> [...]
> overraskelse at nogen har skiftet min motoren ud med en sprit ny, som kun
> har gået 3km (i følge triptælleren)! Det er da værd at fejre!

De lokale tankstationer må være fyldt med den slags snig-skruere, eftersom
at det
altid sker et kort stykke vej efter hver tankning for mig!

Taler du derimod om km-tællere, så er det sq et jubilæum der er værd at
hænge sig i!

--
Armand.