Øv Øv ØV !!
Fra : Tommy Larsen

Dato : 20-08-04 14:49

Fra : Allan

Dato : 20-08-04 15:09

"Tommy Larsen scubagear.dk>" <tommy@<nospam> skrev i en meddelelse
news:HjnVc.36519$Vf.2040137@news000.worldonline.dk...
> http://www.gt.se/index.jsp?a=164605
>
> Sur mås!!

Ja ærgerligt med båden!

Jeg undrer mig dog endnu engang!

I følge artiklen var alle mand (8 stk.) i vandet da båden sank. Jeg har set
andre dykkerbåde forladt med alle dykkere i vandet, eller dykkerbåde der
sætter et eller flere hold af på et vrag og sejler et andet sted hen med
resten af selskabet.

Hvorfor er det lige at man fravælger at have et ordentligt
overfaldeberedskab, når man har alle muligheder for det (mere end 3 dykkere
på turen). Er det dårlig opdragelse, manglende viden eller bare dovenskab??

/Allan

Fra : Henrik Manley

Dato : 20-08-04 15:36

> [...]
dykkere
> på turen). Er det dårlig opdragelse, manglende viden eller bare

Mon ikke de har lært det nu. Grunden har jo nok noget med penge eller tid at
gøre.

--
Henrik Manley
m@nley.dk, http://bends.dk

Fra : Thomas VJ

Dato : 20-08-04 20:25

"Tommy Larsen scubagear.dk>" <tommy@<nospam> skrev i en meddelelse
> http://www.gt.se/index.jsp?a=164605
>
> Sur mås!!
>
> Tommy

Minder mig om denne vittighed:

A PADI instructor, a DIR-F instructor and a Navy seal Instructor were all on
the same boat with their respective classes, and proceeded to eye eachother
suspiciously, gear up and then enter the water for a dive.

upon surfacing from the dive, the discovered that their boat had sunk.

The navy seal instructor screamed a series of expletives, then said "ok
boys, this is what we have been training for, I want you to toss away all
floatation devices, keep your weight belts on and we are going to swim back
to base, it is only 20 nautical miles."

The DIR-F instructor refrained from the string of expletives that he wanted
to scream and said in a calm reassuring but authoritative voice "ok boys,
this is what we have been training for, I want you to take out your Halcyion
rescue rafts, tie your long hoses together, and we will wait right here to
be rescued.

The PADI instructor laughed, and smiling broadly said "ok boys and girls,
this is what we have been training for, you all owe me an extra fifty bucks
for a wreck dive"

mvh,
Thomas

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 20-08-04 20:34

Thomas VJ wrote:
> Minder mig om denne vittighed:

Har den ikke engang handlet om en PADI instruktør og en CMAS instruktør.. ?

Fra : __vaDer

Dato : 20-08-04 20:38

Hehe who cares, den var ganske underholdende :)

?