Det står der ikke, men...
Fra : PSG

Dato : 20-08-04 14:09

....mon ikke det er gode gamle BT Bilsalg der er igen skurken i denne artikel
(om svindel med bilsyn).

Patrick

Fra : Martin Nielsen / Får~

Dato : 20-08-04 14:16

"PSG" <psg@MYREget2net.dk> skrev i en meddelelse
> ...mon ikke det er gode gamle BT Bilsalg der er igen skurken i denne
artikel
> (om svindel med bilsyn).

Uden tvivl.

Fra : Brizz

Dato : 20-08-04 14:26

> artikel
>
> Uden tvivl.

Kan man da ikke tage retten fra en sådan mand så han ikke kan drive
forretning igen?
Han må godt nok have en lav moral

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Peter

Dato : 20-08-04 15:32

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

[klip]

> Kan man da ikke tage retten fra en sådan mand så han ikke kan drive
> forretning igen?

Nej.

> Han må godt nok have en lav moral

Ja. Det er der rigtig mange der har - du har bare ikke mødt dem endnu.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Henning

Dato : 20-08-04 15:34

On Fri, 20 Aug 2004 15:26:09 +0200, "Brizz" <nogen@microsoft.com>
wrote:

>Kan man da ikke tage retten fra en sådan mand så han ikke kan drive
>forretning igen?
>Han må godt nok have en lav moral

Utroligt inge har forgrebet sig korporligt på ham eller hans
forretninger, med al det skriveri der har været i medierne...

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-08-04 18:06

Brizz wrote:

> Kan man da ikke tage retten fra en sådan mand så han ikke kan drive
> forretning igen?
> Han må godt nok have en lav moral

Nej nej, han (Benjamin) har lige været i TV-avisen, og der var han helt
uskyldig, sagde han selv i hvert fald

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 20-08-04 18:07

Per Beer Hansen telepaterede følgende til sin PC:
> Nej nej, han (Benjamin) har lige været i TV-avisen, og der var han
> helt uskyldig, sagde han selv i hvert fald

Det kan i teorien være, at han er uskyldig i det mht. syn...
Men det skulle da også være det eneste punkt - selvom det lugter lidt...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-08-04 18:15

Morten Fruergaard wrote:

> Det kan i teorien være, at han er uskyldig i det mht. syn...
> Men det skulle da også være det eneste punkt - selvom det lugter
> lidt...

Jeg tillader mig at tvivle på hans udsagn

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 20-08-04 18:41

Per Beer Hansen telepaterede følgende til sin PC:
> Jeg tillader mig at tvivle på hans udsagn

Det gør jeg også - til trods for hans pletfrie historie...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Simon [8000]

Dato : 20-08-04 14:12

> ...mon ikke det er gode gamle BT Bilsalg der er igen skurken i denne
artikel
> (om svindel med bilsyn).

> Patrick

Danmark Billigste Bil (som BT Bilsalg hedder nu), blev i hvertfald nævnt i
sammenhæng med sagen i TV-Avisen igår...

/Simon

Fra : Henning

Dato : 20-08-04 15:36

On Fri, 20 Aug 2004 15:08:42 +0200, "PSG" <psg@MYREget2net.dk> wrote:

>...mon ikke det er gode gamle BT Bilsalg der er igen skurken i denne artikel
>(om svindel med bilsyn).
>
>http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=332065

Det står da masser af steder der er tale om BT Bilsalg, også at
"»synsmedarbejderen samtidig har haft en tæt relation til en kunde (BT
Bilsalg) og synet mange køretøjer for kunden uden om den normale
venterække«."

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 20-08-04 16:20

PSG telepaterede følgende til sin PC:

> ...mon ikke det er gode gamle BT Bilsalg der er igen skurken i denne
> artikel (om svindel med bilsyn).

Hvad mener du med, at det ikke står der...

Jeg synes, at det står der flere steder....

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 20-08-04 20:14

Morten Fruergaard wrote:

> Hvad mener du med, at det ikke står der...
>
> Jeg synes, at det står der flere steder....

Avisen refererer til konklusionen af SBI's interne undersøgelse, I denne
står BT bilsalg ikke en eneste gang nævnt.

Dette er nok også grunden til at avisen hver gang skriver (BT bilsalg), som
så står for deres "regning", og da de ikke har formået at understøtte deres
påstand med vidner eller på anden måde, er det jo naturligvis ikke uden
risiko for politikken at skrive/nævne BT bilsalg direkte som værende
involveret.

Jeg har ikke fulgt ret meget med i pressedækningen omkring sagen, men
derimod set/læst konklusionen på SBI's undersøgelse.

Når der ikke har kunnet tilvejebringes undestøttelse for påstanden om "penge
under bordet" kan medarbejderen naturligvis ikke fyres på dette grundlag,
medmindre en politiundersøgelse som nu iværksættes kan frembringe beviser
herfor.

Med arbejderen er fyret p.g.a. tilsidesættelse af andre væsentlige ting.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : PSG

Dato : 20-08-04 21:33

meddelelse news:412616a3$0$208$14726298@news.sunsite.dk...

> Hvad mener du med, at det ikke står der...
>
> Jeg synes, at det står der flere steder....

He - sjovt. I det link jeg postede i formiddags var det en anden artikel
hvor BT Bilsalg ikke blev nævnt. men artiklen må så være blevet opdateret i
løbet af dagen...

--
Patrick

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 20-08-04 21:49

PSG telepaterede følgende til sin PC:
> He - sjovt. I det link jeg postede i formiddags var det en anden
> artikel hvor BT Bilsalg ikke blev nævnt. men artiklen må så være
> blevet opdateret i løbet af dagen...

LOL

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 21-08-04 08:28

En helt masse bits fra PSG til dk.fritid.bil gav følgende:

> ...mon ikke det er gode gamle BT Bilsalg der er igen skurken i denne artikel
> (om svindel med bilsyn).

Der var faktisk noget om BT Bilsalg i DR's TV-Avis i går aftes, hvor den kære
Benjamin Thorsen i øvrigt var angivet som "Tidl. ejer af BT Bilsalg".

Benjamin fortalte at de godt nok havde brugt den synshal, hvor der er fyret en
medarbejder fra, da den ligger lige ved siden af. Der ud over bedyrede han
sin uskyld gentagne gange.

[...]

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"Kloning af Poul Nyrup er ikke Sci-Fi - Det er perverst!"
-- ukendt

Fra : Peter Herløv

Dato : 21-08-04 10:22

Joe mon ikke...? Eller måske nogle af de firmaer der er ved at gøre klar til
at udføre omsyn her pr. 1/9...et belejligt tidspunkt i hvertfald når det
drejer sig om at miskredittere SBI..!