Problem med knallert 45, nogen der kan hjæ~
Fra : Jessen

Dato : 20-08-04 13:37

Hej Ng.

Har et stooort problem, med at når man kommer kørende lige så stille, så når
håndtaget bliver vredet i bund, så går svinet ud, har prøvet at ændre nålen
i kaboratoren, men dette ændre ikke noget, så har en idé om det er
tænningen, hvordan virker sådanne en tingest (sidst jeg havde knallert, var
det med patin'er og 2 spoler under svinghjulet, så jeg er virkelig på
herrens mark, kan en eller flere venlige sjæle ikke hjælpe lidt til ???

det er en easy-rider, men har læst lidt at motor'en vist nok skulle være den
samme som på en yamaha jog, passer det ????

Venligst

D.Jessen

Fra : GOnZo

Dato : 24-08-04 09:17

jeg har selv en easy der havde samme samme problem, her var der snavs i
hoveddyssen i karaburatoren, (ligenede nærmest kalk) samt i svømmehuset.
efter at have rensen no probs. iflg forh. er det muligvis rester fra noget
rensevæske som farbrikken bruger, forh. renser ihvertfald kaburatoren på de
ny som de sælger i dag før de kommer på gaden. da de også har harften del
probelmmer med dette

Slet alt mellem " og " i email adr.
Hilsen GonZO