Alarrm i Peugeot 405
Fra : Mr. Nobody

Dato : 20-08-04 12:19

Hej ja så er jeg her igen

Den alarm jeg har i min 405 er fra da bilen blev reg første gang,altså 1994
og den gang var de åbenbart ikke nået så lang med at udvikle alarmer,for det
viser sig at motorspærren slår til efter 30sek efter man har åbnet dørene og
det er ikke smart vis man skal have læsset foreksempel vare i bilen efter
indkøb,og det er også sådan at vis jeg sider i bilen og venter på fruen er
inde et eller andet sted og jeg har slukket motoren ja så slår spærringen
også til og jeg må så åbne og lukke centrallåsen for at kunne starte jeg
syntes det er ugemnem tænkt er der nogen der har det samme problem og kan
komme med et godt råd? Jeg kan Selføglig pille lorte ud med det syntes jeg
også er lidt ærverligt når den nu er der .

--

Hilsen jesper
(Mr.Nobody)

Fra : JacWin

Dato : 20-08-04 20:18

Hej

Jeg er ligeledes indehaver af en peugeot 405 fra '94 - der er eftermonteret
(går jeg udfra) startspærer og alarm - mærke Selca.

Startspæren aktiveres også efter ca 30 sek. Jeg har fundet udaf at jeg kan
deaktivere startspæren ved at sætte tændning på bilen - efter trykkes på
fjernbetjeningen (samme knap som aktivere centralløsen) og vupti bil
starter.

Hilsen
Jacob