Schubert S1
Fra : Anders Thorup

Dato : 20-08-04 10:42

Hejsa NG

Da jeg skal købe ny hjelm, og mere eller mindre har lagt mig fast på at det
skal være en Schubert S1, vil jeg gerne høre om folk ved hvor jeg kan købe
den billigst muligt. Jeg mindes at der engang var en anden tråd om det
samme, men jeg har ikke kunne finde den.

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Honda VFR750F 1986 Perlemorshvid
Http://www.dfmc.dk/Anders_Thorup

Fra : Bjørn S

Dato : 20-08-04 12:48

"Anders Thorup" <Nospam@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den billigst muligt. Jeg mindes at der engang var en anden tråd om det
> samme, men jeg har ikke kunne finde den.

Hvad med : http://www.moto-plus-accessories.com/mpa/index.php3
Jeg har ikke sammenlignet priserne, men de bruger at kunne hænge godt med i
den lave ende af skalaen.

--
/Bjørn

Fra : Anders Thorup

Dato : 20-08-04 13:37

Bjørn S wrote:
> Hvad med : http://www.moto-plus-accessories.com/mpa/index.php3
> Jeg har ikke sammenlignet priserne, men de bruger at kunne hænge godt
> med i den lave ende af skalaen.

De er da ihvertfald en del billigere end Louis

Fra : Bjørn S

Dato : 20-08-04 13:42

> De er da ihvertfald en del billigere end Louis

Ja, men det kan svinge , da jo begge kører pristilbud og beste reste.
Har du is i maven kan det måske betale sig at vænte til sesongen er over, da
er der mange forhandlere som skal ha tømt hyllerne.

--
/Bjørn

Fra : F.Sander

Dato : 20-08-04 16:00

> -----------------------
har fået min derfra, men bare .de til sidst i stedet for .com, prisen var
den
samme. ( 336.16Euro + 16 % Mwst. ) fragt med Sidi støvler er 18 Euro.

eneste minus ved S1 ( udover at få den forbi ørene) er visiret indvendig kan
gå i stykker, altså den tynde -anti dug behandling, eller havd det nu er,
min tyske MC venner siger det er et generalt problem ved Schuberth.

PS købte Held hansker på en "Track-day" i mandags, hold da kæft de kan lave
hansker................

FS

Fra : Jo

Dato : 20-08-04 19:32

"F.Sander" <Finn@dk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> min tyske MC venner siger det er et generalt problem ved Schuberth.
>
> PS købte Held hansker på en "Track-day" i mandags, hold da kæft de kan

Jeg har også haft problemer med den indvendige, tynde "film" på visiret, der
gik i stykker.
Jeg fik den, iøvrigt meget flinke og imødekommende, danske importør til at
bytte det, men det kostede kr. 120,00, da hans aftale med Schuberth ikke
indeholder en ombytningsgaranti på produkter, der er købt i udlandet.
Det nye visir er der ingen problemer med.
Jeg kunne også have valgt at sende visiret til Tyskland, hvor det så var
blevet ombyttet uden andre omkostninger end portoen.

Jeg synes ikke længere, at det er et problem at tage hjelmen på, da den
hurtigt "sætter" sig til hovedfaconen.

Jo.

Fra : F.Sander

Dato : 20-08-04 19:55

> Jeg synes ikke længere, at det er et problem at tage hjelmen på, da den
> hurtigt "sætter" sig til hovedfaconen.
>
> Jo.
-----------------
Ja , det kan også værre mine øre "trænger" til at komme lidt ind til hovdet
igen

FS

Fra : Psypher

Dato : 20-08-04 14:49

> [...]
> den billigst muligt. Jeg mindes at der engang var en anden tråd om det
> samme, men jeg har ikke kunne finde den.
´

Leder også efter en Schubert S1 Men det skal være den der er lavet
i Carbonfiber, kan ikke rigtig finde dem men jeg ved de laves, de er bare
for dyre i DK

--
Mvh Lars

CBR954RR 02
http://www.dfmc.dk/?id=562

Fra : Jo

Dato : 20-08-04 14:58

> [...]
> den billigst muligt. Jeg mindes at der engang var en anden tråd om det
> samme, men jeg har ikke kunne finde den.

Køb din Schuberth hjelm her: http://www.motorrad-lippmann.de/ hvor den er
langt billigere end hos Louis.de. Du skriver til ham og beder om en pris
inkl. Versand und Versicherung, og sætter beløbet ind på hans konto. 3 dage
efter har du hjelmen! Det kan ikke være nemmere - og billigere!
Jeg sparede kr. 4.500,00 på et Rukkasæt og en S1 hjelm.

Jo.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 21-08-04 18:39

Hej Anders...

"Anders Thorup" <Nospam@it.dk> wrote in message

> skal være en Schubert S1, vil jeg gerne høre om folk ved hvor jeg kan købe
> den billigst muligt. Jeg mindes at der engang var en anden tråd om det

Jeg har i dag fået den tilbudt til 3.400 herhjemme, det er en pris der ikke
er forskrækkeligt dårligere end louis, men ikke helt når ned på de 2800 man
kan få den til. Men med porto + betaling for et nyt dugvisir kunne jeg godt
komme lidt i tvivl om hvaar jeg ville hente den

--
/Jesper