Juhuuuu min lille mc kom hjem igen!!!!
Fra : Michael Lykke

Dato : 20-08-04 10:14

Min tidligere indlæg ang. efterlysning af Yamaha DT175 er nu afblæst.
Da jeg stod op her til morgen stod den på sin vante plads igen!!!.
Godt nok en smule medtaget, men den var der Juhuuu. Tyveknægtene
må have haft en smule samvittighed...Så er mit humør oppe igen, man
har lov at være en smule heldig .

Mvh. en glad "knægt".

Michael Lykke

GS500E, GSX600F og nu (hjemme igen) DT175

Fra : S.G \(aKa Sebastian.~

Dato : 20-08-04 10:46

Wtf havde de så bare stillet den der hvor de tog den?

Fra : Jens Arnfast

Dato : 20-08-04 11:00

Michael Lykke wrote:
> [...]
> Godt nok en smule medtaget, men den var der Juhuuu. Tyveknægtene
> må have haft en smule samvittighed...Så er mit humør oppe igen, man

Er du sikker på det ikke bare var konen som havde lånt den uden at
spørge først?

... det er vidst ikke helt normalt at de stiller dem tilbage når de har
kørt tanken tom

--
-jens
RSV1000

Fra : Pwh

Dato : 20-08-04 11:15

Jens Arnfast wrote:
> .. det er vidst ikke helt normalt at de stiller dem tilbage når de har
> kørt tanken tom

De snupper den da også igen når den er blevet fyldt op ;-p

/Jens (hvis Scooter blev stjålet med næsten tom tank og fundet med helt fyldt tank)

Fra : Claus Due

Dato : 20-08-04 16:39

Hm....Jens når jeg nu kender dig så tænker jeg....hvor mon du får de tanker
fra......nå men tillykke med kortet til din kæreste!!!

Gnæk
fra Claus -Diversion 600.

Fra : Jens Arnfast

Dato : 20-08-04 16:36

Claus Due wrote:
> Hm....Jens når jeg nu kender dig så tænker jeg....hvor mon du får de tanker
> fra......nå men tillykke med kortet til din kæreste!!!
>
> Gnæk

Jaja Claus, vent du bare - der kommer et tidspunkt hvor Mette bliver
træt af at sidde bagpå dig .. hvorefter hun tager kortet og køber en
Mille! ;-P

--
-jens
RSV1000

Fra : Claus Due

Dato : 20-08-04 17:49

schyyy.....ikke snakke om det....hvor er din Mille egentlig henne .....jeg
syntes jeg hørte den....hvor er din kæreste....

Fra : Claus Due

Dato : 20-08-04 17:59

"Claus Due" <claus_due@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse
> schyyy.....ikke snakke om det....hvor er din Mille egentlig henne .....jeg
> syntes jeg hørte den....hvor er din kæreste....
> "Jens Arnfast" <jens@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> tanker

ups forkert citat teknik...gør det bedre næste gang!

Fra : Peter Cordtz

Dato : 20-08-04 11:12

Tilykke da!

men stadigvæk: De skal brænde!

-peter

Fra : Jacob Larsen

Dato : 20-08-04 11:13

"Michael Lykke" <sendbareskrammeljegerligeglad@hotmail.com>
wrote in message
> [...]
> var der Juhuuu. Tyveknægtene må have haft en smule
> samvittighed...Så er mit humør oppe igen, man har lov at

Utroligt!!!

Tillykke med det.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500E
"Det er vigtigt, at du kan lide dig selv. Specielt hvis der

Fra : Michael Lykke

Dato : 20-08-04 15:34

Tak til jer alle....

Ja fandeme de bare havde stillet den tilbage igen, der er ovenikøbet
stadig benzin tilbage!, og jeg er ungkarl så det batter, så ingen kone
der kunne havde stjålet den . Den var ikke helt intakt, konsol der
holder speedometer og omdr. tæller er brækket, tændingslås
selvfølgelig færdig, kåbe foran mangler og det samme gør nummerpladen.
Men jeg er bare glad for at få den lille sofacykel tilbage, så jeg har
noget at drøne rundt på til efteråret og vintermånederne . Jeg har
en lille teori om at det nok er nogle "knejter" som har riflet den, og
så har forældrene opdaget det og fået dem til at stille den tilbage!,
men hvem ved....

Mvh.

Michael Lykke

GS500E, GSX600F og nu DT175 (tilbage igen)

Fra : Torben Scheel

Dato : 20-08-04 12:39

Michael Lykke wrote:
> [...]
> Da jeg stod op her til morgen stod den på sin vante plads igen!!!.
> Godt nok en smule medtaget, men den var der Juhuuu. Tyveknægtene

De har vel bare solgt den til din nabo

> Så er mit humør oppe igen, man
> har lov at være en smule heldig .

En SMULE? Kan jeg ikke få en håndspålæggelse før næste gang jeg skal til
lønforhandling?

> Mvh. en glad "knægt".

Ja sgu' - tillykke med det.

--
vh
Torben Scheel

Fra : m0rt3n

Dato : 20-08-04 14:15

"Michael Lykke" <sendbareskrammeljegerligeglad@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:8fd55deb.0408200114.2dfa9ebc@posting.google.com...
> Godt nok en smule medtaget, men den var der Juhuuu. Tyveknægtene
> må have haft en smule samvittighed...

hmm måske en vågen far har opdaget hvad drengene foretog sig og givet dem en
røvfuld med besked om at stille den tilbage?
-m0rt3n zrx1100

Fra : Michael Lykke

Dato : 20-08-04 19:04

"m0rt3n" <jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk> wrote in message news:<4125f95f$0$210$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
>
> hmm måske en vågen far har opdaget hvad drengene foretog sig og givet dem en
> røvfuld med besked om at stille den tilbage?

Den tror jeg på...og til Torben- ha ha du kommer bare forbi så skal
jeg give dig min velsignelse...

Michael Lykke

GS500E, GSX600F og nu DT175