exportere mails fra Opera 7 til Mozilla
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 20-08-04 09:01

Jeg har igennem et par år brugt Opera som email klient, men eftersom jeg
har skiftet over til næsten udelukkende at bruge Mozilla som browser,
ville jeg også gerne bruge Mozilla som email klient.

Desværre kan jeg ikke finde ud af at importere mine eksisterende mails
fra Opera 7.11 til Mozilla 1.7. Jeg kan se at Opera gemmer mails i rene
tekstfiler kaldet *.mbx, hvilket jo skulle være let nok at håndtere, men
jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan disse kan importeres i
Mozilla.

Hvis der er nogen der har et godt foreslag vil jeg være dybt
taknemmelig.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann