Schuberth S1
Fra : Steffen

Dato : 19-08-04 23:09

Hej,
Hvad har I af erfaringer med Schuberth S1?

Er den "over-kill" til en forsigtig nybegynder?

mvh Steffen

Fra : Steen Egeberg

Dato : 20-08-04 08:33

"Steffen" <steffenq4@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
> Hvad har I af erfaringer med Schuberth S1?
>
> Er den "over-kill" til en forsigtig nybegynder?
>
> mvh Steffen

Det er vel en prioritering - Schuberth hjelmene er ikke billige - men
som du kan se i den anden tråd om "hjelm med lavt støjniveau" så
udskiftede jeg en 3 år gammel hjelm af andet kendt mærke til en C2.
Følelsen af kvalitet og det lave støjniveau gør den efter min mening
hver en krone værd.
Men husk at prøve den før køb.

--
Steen E.