hvad vejer bryster & grænse overskirdning?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-08-04 22:12

jeg sad lige og talte med en veninde på icq en barm fager kvinde
og det slog mig hvad de i grunden vejede sådan en d skål .
jeg blev ved med at køre i emnet og jeg kunne godt mærke hun blev
noget utilpads ved det - men jeg blev selvføligt ved til sidste kunne
jeg mærke hun blev lidt trist og nu sider jeg såmænd og skammer mig.

nu kommer sprøgsmålet hvor meget kan man tillade sig at diskutere en
kvinde med barn der er i forhold ; atributter - hvor går grænsen ?
det var dybest set indspiretret af et kompliment - men som man siger
vejen til helved at brolagt med gode hensigter .

jeg sider nu og tænker på om jeg skal presse hende yderliger for at få
vægten eller bare overlade det til hende selv at komme ind på det ?
--

Mv.
Bo M Mogensen

HP Holm Om mig selv :
Du er syg i hovedet, spørgsmålet er kun hvor syg?
2.)"Puha badder badder." Ejwind K.

Fra : Christina

Dato : 19-08-04 22:25

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
>
> jeg sider nu og tænker på om jeg skal presse hende yderliger for at få
> vægten eller bare overlade det til hende selv at komme ind på det ?

Du siger du kan mærke hun er utilpas ved emnet...det burde være svar nok om
at hendes grænse allerede er overskredet. Respekter hendes grænser, og som
grundregel lad dog være med at forsøge at presse andre til noget, de
tydeligvis har modstand på. Du kan dog være ærlig og sende hende en
undskyldning om at du nok er gået for nær, men at du simpelthen var
nysgerrig ang. vægt af D skål. Så er resten op til hende...

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-08-04 18:54

On Thu, 19 Aug 2004 23:25:27 +0200, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> wrote:

>Du siger du kan mærke hun er utilpas ved emnet...det burde være svar nok om
>at hendes grænse allerede er overskredet.

bestemt !

>Respekter hendes grænser,

Det er svært med DE bryster !

> og som
>grundregel lad dog være med at forsøge at presse andre til noget, de
>tydeligvis har modstand på.

det er jo sjældent man ved det før bagefter - når emnet sniger sig ind
på en ?

>Du kan dog være ærlig og sende hende en
>undskyldning om at du nok er gået for nær, men at du simpelthen var
>nysgerrig ang. vægt af D skål. Så er resten op til hende...

ja det må jeg heller !

Fra : Mette

Dato : 20-08-04 22:54

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> bestemt !

> Det er svært med DE bryster !

Det er desværre derfor mange kvinder ofte forulempes seksuelt. Deres grænser
respekteres ikke fordi manden ikke kan se forbi brysterne og derfor inde i
sit hovede ubevidst giver hendes krop/udstråling osv skylden for sin
manglende selvkontrol.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-08-04 01:30

On Fri, 20 Aug 2004 23:53:52 +0200, "Mette" <Mette@nospam.dk> wrote:

>Det er desværre derfor mange kvinder ofte forulempes seksuelt. Deres grænser
>respekteres ikke fordi manden ikke kan se forbi brysterne

så sandt så smukt når begæret bryder grænserne - er en kvinde da ikke
smukest når hun bliver begæret hindsides rigtigt og forkert - tænk sig
for en tam verden at leve i uden dette begær ?

>og derfor inde i
>sit hovede ubevidst giver hendes krop/udstråling osv skylden for sin
>manglende selvkontrol.

jamen er det da ikke sand skønhed ...?

dybest set tror jeg en hver mand drives a voldtægt tyveri og row mord
og på bunden a sit hjerte ækker kvinden efter denne kraft !
det rene menneske der træder ud af skykkerne fra sin dyriske arv.

Fra : Christina

Dato : 21-08-04 06:32

Bo M Mogensen wrote:

> så sandt så smukt når begæret bryder grænserne - er en kvinde da ikke
> smukest når hun bliver begæret hindsides rigtigt og forkert - tænk sig
> for en tam verden at leve i uden dette begær ?

Nej, ikke hvis det har voldtægt til følge - intet tvang er smukt...

> jamen er det da ikke sand skønhed ...?

Nej, det er nok mere sand grimhed...

> dybest set tror jeg en hver mand drives a voldtægt tyveri og row mord

Så må mændende også tage følgerne deraf.... enhver kvinde der bliver udsat
for voldtægt, mærker nok også en tanke om mord...eller hendes nærmeste
gør...og sikke en køn verden det ville være.... sex = mord

> og på bunden a sit hjerte ækker kvinden efter denne kraft !
> det rene menneske der træder ud af skykkerne fra sin dyriske arv.

Sludder kan man altid finde....

Fra : Christina

Dato : 22-08-04 07:02

Christina wrote:

> Nej, ikke hvis det har voldtægt til følge - intet tvang er smukt...

Sig mig, Bo, baserer du dine meninger om skønhed i voldtægt, ud fra den ene
vellykkede voldtægtserfaring med din kæreste, som var velvillig overfor
jeres leg der blev til "voldtægt"? Der er jo stor forskel på sådanne
erfaringer, og så dem hvor kvinden ikke er velvilligt indstilllet...

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-08-04 12:20

On Sun, 22 Aug 2004 08:02:23 +0200, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> wrote:

> [...]
>jeres leg der blev til "voldtægt"? Der er jo stor forskel på sådanne
>erfaringer, og så dem hvor kvinden ikke er velvilligt indstilllet...

mht til voldtægt med fremmede taler jeg i handling om fantasi
jeg kunne på ingen måde gå ind for slig krænkelse af anden part.
når det så er sagt .... så har jeg en ide om at manden af natur er den
dominerende part i samlejet - denne dominans er i sin yderste
konsikvens eller oprindelse voldtægt vs. kvindens underkastelse.

jeg er selvføligt med på at sådan fungere virkligheden kun sjældent
med succes.

Fra : Corax

Dato : 22-08-04 14:19

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> [...]
> dominerende part i samlejet - denne dominans er i sin yderste
> konsikvens eller oprindelse voldtægt vs. kvindens underkastelse.

Den er nok den slags erfaringer man får, hvis kvinder generelt set reagerer
negativt overfor ens tilnærmelser. Selv om dette nok er *din* erfaring, så
siger det næppe noget generelt om mænd og kvinder.

- Corax

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-08-04 17:30

On Sun, 22 Aug 2004 15:18:43 +0200, "Corax"
<amina@blazingangles-nospam.com> wrote:

> Selv om dette nok er *din* erfaring, så
>siger det næppe noget generelt om mænd og kvinder.

det tror jeg helller ikke , man kan sige om nutids mennesket -
men hvis du ser på f.eks krig det første mænd giver sig til er at
voldtage den slagne "stammes" kvinder.

Fra : Christina

Dato : 22-08-04 19:36

Bo M Mogensen wrote:

> mht til voldtægt med fremmede taler jeg i handling om fantasi
> jeg kunne på ingen måde gå ind for slig krænkelse af anden part.
> når det så er sagt ....

Ok, tak for den oplysning...

så har jeg en ide om at manden af natur er den
> dominerende part i samlejet -

Kun fordi det er den mest behagelige stilling for kvinderne...ser du, det er
jo netop af respekt for kvindens fulde nydelse

denne dominans er i sin yderste
> konsikvens eller oprindelse voldtægt vs. kvindens underkastelse.

Bob bob...

> jeg er selvføligt med på at sådan fungere virkligheden kun sjældent
> med succes.

Jeg har hørt om *meget få kvinder* der håbede på at blive voldtaget, men om
det var i spøg eller uvidenhed, eller ren lyst, det ved jeg ikke...

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-08-04 14:13

On Sun, 22 Aug 2004 20:36:27 +0200, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> wrote:

>så har jeg en ide om at manden af natur er den
>
>Kun fordi det er den mest behagelige stilling for kvinderne...ser du, det er
>jo netop af respekt for kvindens fulde nydelse

ja ja :)

> denne dominans er i sin yderste
>
>Bob bob...

i min fantasi er det ...

>Jeg har hørt om *meget få kvinder* der håbede på at blive voldtaget, men om
>det var i spøg eller uvidenhed, eller ren lyst, det ved jeg ikke...

jeg ved mange kvinder fantasere om at blive voldtaget - men indrømet
tror jeg ikke jeg har mødt en der gerne ville i praksis.

Fra : Christina

Dato : 23-08-04 14:27

Bo M Mogensen wrote:

> ja ja :)

> i min fantasi er det ...

ok, det glemte jeg lige...at du snakker ud fra din fantasi...

> jeg ved mange kvinder fantasere om at blive voldtaget - men indrømet
> tror jeg ikke jeg har mødt en der gerne ville i praksis.

De fantaserer nok mere om dominansen ved voldtægten...med en partner de er
velvillige overfor - igen en fantasi, nok sjældent en virkelighed...

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 23-08-04 15:28

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message

> De fantaserer nok mere om dominansen ved voldtægten...med en partner de er
> velvillige overfor - igen en fantasi, nok sjældent en virkelighed...

Jeg er enig.
Flertallet af kvinder ønsker i virkeligheden ikke at blive voldtaget af en
fremmed mand. Det er højst noget de fantaserer om. Og mon ikke de fantaserer
om, at manden er ren og lækker og direkte tiltrækkende, altså stik modsat
hvordan den gennemsnitlige voldtægsmand nok er i virkeligheden.

Fra : Christina

Dato : 23-08-04 18:53

Feeling 102, acting 17 wrote:
> [...]
> de fantaserer om, at manden er ren og lækker og direkte tiltrækkende,
> altså stik modsat hvordan den gennemsnitlige voldtægsmand nok er i

Det tror jeg du kan have ret meget ret i *g*

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-08-04 17:15

On Mon, 23 Aug 2004 15:27:00 +0200, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> wrote:

>ok, det glemte jeg lige...at du snakker ud fra din fantasi...

ja dte er jo så lige det ... hvad skal vi sige alting begynder jo i
hovedet .... jeg ahr altid tænkt på det på den måde når jeg var sammen
med en - mit livs lys har jeg en gang fået til at hele den smeltede
sterien fra et fad lys ud i skødet - er du vimmer hun skreg ....men
hun kunne nu godt li det - jeg har godt nok ikke fået hende til at
gøre det siden ...

>De fantaserer nok mere om dominansen ved voldtægten...med en partner de er
>velvillige overfor - igen en fantasi, nok sjældent en virkelighed...

Det skal du ikke sige .... jeg havde i 1982 en veninde der tændte på
at være sammen med en gammel beskidt mand - fanme om hun ikke gjorde
det .... det var ikke helt som hun havde fanatseret om hun var ret
utrøstelige bagefetr ..... men hun gjorde det sgu ...

Fra : Christina

Dato : 23-08-04 18:55

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> sterien fra et fad lys ud i skødet - er du vimmer hun skreg ....men
> hun kunne nu godt li det - jeg har godt nok ikke fået hende til at

*g* Så hvor meget kunne hun så lide det, mon?

> [...]
> det .... det var ikke helt som hun havde fanatseret om hun var ret
> utrøstelige bagefetr ..... men hun gjorde det sgu ...

fantasi er ofte langt væk fra virkeligheden, derfor er det ikke alt man
behøver afprøve i virkeligheden, selvom det tænder nok så meget i
fantasien...

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-08-04 00:14

On Mon, 23 Aug 2004 19:55:08 +0200, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> wrote:

>*g* Så hvor meget kunne hun så lide det, mon?

ja nu er hun jo ret stædig ;) ... så hun vil næppe indrømme det hvis
det var for meget .... det var det måske nok men der er jo en fed
energi op til man laver den slags og bagefter også .... det tror jeg
altid der er når man bryder grænser....

>fantasi er ofte langt væk fra virkeligheden, derfor er det ikke alt man
>behøver afprøve i virkeligheden, selvom det tænder nok så meget i
>fantasien...

ja min veninde gentog ihvertilfælled ikke succesen ...

Fra : vadmand

Dato : 23-08-04 18:45

> jeg ved mange kvinder fantasere om at blive voldtaget - men indrømet
> tror jeg ikke jeg har mødt en der gerne ville i praksis.

Jeg tror, det er ret almindeligt, at folk går langt videre i deres
fantasier, end de kunne finde på at gøre i virkeligheden. Det gælder vist
helt generelt.

Per V.

Fra : Jens.

Dato : 24-08-04 03:05

vadmand wrote:
> [...]
>
> Jeg tror, det er ret almindeligt, at folk går langt videre i deres
> fantasier, end de kunne finde på at gøre i virkeligheden. Det gælder

hvad har du af fantasier.

--
Jens.

Fra : vadmand

Dato : 24-08-04 09:50

"Jens." <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> hvad har du af fantasier.

"That's for me to know and for you (never) to find out."

Per V.

Fra : Mette

Dato : 21-08-04 06:57

> så sandt så smukt når begæret bryder grænserne - er en kvinde da ikke
> smukest når hun bliver begæret hindsides rigtigt og forkert - tænk sig
> for en tam verden at leve i uden dette begær ?

Hinsides rigtigt og forkert? Du kan jo prøve at spørge et voldtægsoffer om
hun synes det er så smukt.

> dybest set tror jeg en hver mand drives a voldtægt tyveri og row mord
> og på bunden a sit hjerte ækker kvinden efter denne kraft !
> det rene menneske der træder ud af skykkerne fra sin dyriske arv.

Begær er da fedt - når det er gensidigt. Men ensidigt begær mod en kvinde,
hvis grænser bliver overskredet (sex-chikane, gramseri, voldtægt) er hverken
smukt eller skønt. Det er livs-ødelæggende.

Og bare til din information: det er ikke størrelsen på brysterne, der afgør
om hvorvidt en kvinde er liderlig eller ej. (Som nogle fejlagtigt troede da
jeg var barmfager teenager - "Jamen, du har jo større bryster?! "
(Underforstået: så burde du da også tilbyde dig selv).

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-08-04 13:05

On Sat, 21 Aug 2004 07:56:43 +0200, "Mette" <Mette@nospam.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

>Hinsides rigtigt og forkert? Du kan jo prøve at spørge et voldtægsoffer om
>hun synes det er så smukt.

kender ikke nogen !

>Begær er da fedt - når det er gensidigt. Men ensidigt begær mod en kvinde,
>hvis grænser bliver overskredet (sex-chikane, gramseri, voldtægt) er hverken
>smukt eller skønt. Det er livs-ødelæggende.

det er muligt - men sexet !

> [...]
>jeg var barmfager teenager - "Jamen, du har jo større bryster?! "
>(Underforstået: så burde du da også tilbyde dig selv).

en barmfager kvinde vil som tommelfinger regl være mere indbydene ind
en der er mindre heldigt stillet fra naturens hånd.
det er ikke et sprøgsm¨ål om rigtigt og forkert men om drift.

Fra : Mette

Dato : 22-08-04 12:34

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse > >Begær er da
fedt - når det er gensidigt. Men ensidigt begær mod en kvinde,

> det er muligt - men sexet !

For hvem?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-08-04 17:31

On Sun, 22 Aug 2004 13:33:42 +0200, "Mette" <Mette@nospam.dk> wrote:

>For hvem?

for eroberen !

Fra : Corax

Dato : 21-08-04 09:31

> [...]
> smukest når hun bliver begæret hindsides rigtigt og forkert - tænk sig
> for en tam verden at leve i uden dette begær ?

Hvis du er heteroseksuel, så ville du måske lære lidt af at blive begæret af
en stor muskuløs homoseksuel mand, som havde lyst til at vise dig sine
dyriske sider, og som ikke accepterede et nej som et nej. Jeg er sikkert på,
at dette ville være en smuk oplevelse for jer begge (sarkasme).

Kvinder ved sgu godt hvornår deres grænser bliver overskredet, og hvis mænd
ikke accepterer et nej, så gør de sig skyld i overgreb.

- Corax

Fra : Paul

Dato : 21-08-04 10:02

"Corax" <amina@blazingangles-nospam.com> skrev i en meddelelse

> Kvinder ved sgu godt hvornår deres grænser bliver overskredet, og hvis
mænd
> ikke accepterer et nej, så gør de sig skyld i overgreb.

Problemet er i mange tilfælde, at de ikke siger "nej" eller "jeg vil ikke",
men prøver at snakke sig ud af situationen.
Snak og ustyrlige mænd går ikke særlig godt i spænd...

PS. Skriver ikke af egen erfaring, hvilket nogle måske vil tro siden jeg
udtaler mig om dette emne.

M.v.h.

Paul

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-08-04 12:58

On Sat, 21 Aug 2004 10:31:20 +0200, "Corax"

> [...]
>dyriske sider, og som ikke accepterede et nej som et nej. Jeg er sikkert på,
>at dette ville være en smuk oplevelse for jer begge (sarkasme).

homoskesuelle har ingen dyrisk drift , da den må være rettet i mod
reproduktion .

>Kvinder ved sgu godt hvornår deres grænser bliver overskredet, og hvis mænd
>ikke accepterer et nej, så gør de sig skyld i overgreb.

jamen det er da også fedt !

Fra : vadmand

Dato : 21-08-04 10:39

> [...]
> og på bunden a sit hjerte ækker kvinden efter denne kraft !
> det rene menneske der træder ud af skykkerne fra sin dyriske arv.

Jeg ved godt, det ikke normalt er god tone at sige den slags, men hvis du
lige brugte computerens stavekontrol, ville dit indlæg ikke have været
delvis uforståeligt.

Per V.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-08-04 13:02

On Sat, 21 Aug 2004 11:39:24 +0200, "vadmand"
<perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:

>Jeg ved godt, det ikke normalt er god tone at sige den slags, men hvis du
>lige brugte computerens stavekontrol, ville dit indlæg ikke have været
>delvis uforståeligt.

du er :
1 .) OT og dermed debat afsporende

2.) så bryder du netedikkete og dine kunde vilkår ved debat om
retstavningsfærdigheder

3.) klage sendt til din udbyder

fut : dk.admin.netikette

Fra : PerX ...

Dato : 21-08-04 15:20

In article <v7eei05b45dd07iefgq9btgc7c0k6g2gqe@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...

> du er :
> 1 .) OT og dermed debat afsporende

Det er du også med din besked, du kunne have emailet den.

> 2.) så bryder du netedikkete og dine kunde vilkår ved debat om
> retstavningsfærdigheder

Kom nu, du kan ikke både stave som en dør og blive sur når nogen på
peger det. Jeg ved den smutter tit og ofte for mig, men jeg er ligeglade
:)

> 3.) klage sendt til din udbyder

Ai kom nu, vær da ikke så hyper sensitiv. Klag over rigtige spammer og
andre idioter ikke bare sådan noget pjat.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-08-04 16:34

On Sat, 21 Aug 2004 16:19:47 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>In article <v7eei05b45dd07iefgq9btgc7c0k6g2gqe@4ax.com>,
>chokmah@spamcop.net says...

>Det er du også med din besked, du kunne have emailet den.

jeg havde sat fut til relevandt forum

>Kom nu, du kan ikke både stave som en dør og blive sur når nogen på
>peger det. Jeg ved den smutter tit og ofte for mig, men jeg er ligeglade
>:)

problemet med den slags indlæg og grunden til at der skrevet forbud i
mod dem er at de afspore debaten....

>Ai kom nu, vær da ikke så hyper sensitiv. Klag over rigtige spammer og
>andre idioter ikke bare sådan noget pjat.

jeg tror sgu man skal tage fat ved rods onde lige så snart det
begynder at spirre !

fut :dk.admin.netikette

Fra : Andropov

Dato : 21-08-04 14:04

> [...]

>en der er mindre heldigt stillet fra naturens hånd.
>det er ikke et sprøgsm¨ål om rigtigt og forkert men om drift.

Hvordan er det nu det er hvis en mand har pondus som Helmut Kohl så er
han heldigt stillet fra naturens hånd.

Fra : PerX ...

Dato : 21-08-04 15:16

In article <9o5di0pucgsotgilo02bogh7cm5puq0tgk@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...

> jamen er det da ikke sand skønhed ...?

Det er jo ikke særligt skønt at overfalde hende (men det ment du vel
heller ikke) - men det er rigtig hvis man bare kan vende hovedet bort så
er det ikke skønhed, men ligegyldighed :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-08-04 16:30

On Sat, 21 Aug 2004 16:15:36 +0200, PerX ...

>Det er jo ikke særligt skønt at overfalde hende (men det ment du vel
>heller ikke)

nej jeg skammede mig enda ;) bare over at presse hende !

>- men det er rigtig hvis man bare kan vende hovedet bort så
>er det ikke skønhed, men ligegyldighed :)

ja der må da være noget trist over at have ligegyldige bryster ?

Fra : Ulvir

Dato : 19-08-04 22:39

Bo M Mogensen wrote:
> jeg sad lige og talte med en veninde på icq en barm fager kvinde
> og det slog mig hvad de i grunden vejede sådan en d skål .

De vejer vist ca. 8 pund, ifølge
http://www.kimochi-ii.com/archives/000183.php

Fra : PerX ...

Dato : 21-08-04 15:12

In article <b36ai05r6m7be8ctvh2rg1qalll01iq85v@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...

> [...]
> noget utilpads ved det - men jeg blev selvføligt ved til sidste kunne
> jeg mærke hun blev lidt trist og nu sider jeg såmænd og skammer mig.

Godt så.

> nu kommer sprøgsmålet hvor meget kan man tillade sig at diskutere en
> kvinde med barn der er i forhold ; atributter - hvor går grænsen ?

Det kommer jo an på individet! Nogen er hamrende ligeglad og smider den
op på badevægten og andre ville syntes det er dybt krænkende.

> jeg sider nu og tænker på om jeg skal presse hende yderliger for at få
> vægten eller bare overlade det til hende selv at komme ind på det ?

Du har spurgt en gang, du kan og skal ikke forsøge at tvinge hende til
det. Enten får hun selv lyst til at fortælle dig det en dag eller du må
finde en anden at måle ;)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-08-04 16:27

On Sat, 21 Aug 2004 16:11:55 +0200, PerX ...
> [...]

>Du har spurgt en gang, du kan og skal ikke forsøge at tvinge hende til
>det. Enten får hun selv lyst til at fortælle dig det en dag eller du må

jamen nu har jeg kunne t regne mig lidt frem til det hvis en c skål er
600 gr - så må man formode at en d ligger på 800 gr pr stk ;)

Fra : Nette

Dato : 21-08-04 18:45

"Bo M Mogensen" skrev

> jamen nu har jeg kunne t regne mig lidt frem til det hvis en c skål er
> 600 gr

Hvilket du så bare overhovedet ikke kan regne med.
Nu vil jeg ikke ind på mine mål, men jeg har en veninde, som kan bruge både
en Cskål str. 80 og en Dskål str. 75.
Men hendes bryster ændre ikke vægt, alt efter hvilken BH hun har på.

Nette

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-08-04 00:57

On Sat, 21 Aug 2004 19:45:10 +0200, "Nette"
<nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> wrote:

>"Bo M Mogensen" skrev

>Hvilket du så bare overhovedet ikke kan regne med.

nej men er det ikke et meget godt ca. mål ?

>Nu vil jeg ikke ind på mine mål,

øv :)

>men jeg har en veninde, som kan bruge både
>en Cskål str. 80 og en Dskål str. 75.
>Men hendes bryster ændre ikke vægt, alt efter hvilken BH hun har på.

nahhh man kan well sige hun har en meget stor c skål ?

det der med str. det ....begriber jeg ikke en c bh burde well fylde så
og så meget ?

Fra : Nette

Dato : 22-08-04 06:47

"Bo M Mogensen" skrev

> nej men er det ikke et meget godt ca. mål ?

Aner det virkelig ikke. Man kan jo ikke bare lægge et bryst på vægten.
Ligeledes er det svært at veje et hovede, en arm eller en ben.

> nahhh man kan well sige hun har en meget stor c skål ?

Ikke nødvendigvis.

> det der med str. det ....begriber jeg ikke en c bh burde well fylde så
> og så meget ?

Nej. Det med BHer er en videnskab for sig. Jeg mener faktisk, at Anita
forklarede det herinde for nogle dage siden???
Ofte afhænger det også at den enkelte bhs form. På nogle sidder skålene
langt fra hinanden, andre tæt sammen og så kan det også være nødvendigt med
en større/mindre skål.
Nogle skåle fylder meget foroven, andre meget forneden...Dette kan også have
betydning for, hvilken størrelse man skal vælge.

Så fordi du finder ud af, at en kæreste bruger en Cskål, så kan hun altså
måske også godt være i en Bskål, blot omkredsen er større....

Nette

Fra : Jens.

Dato : 22-08-04 07:22

Nette wrote:
> "Bo M Mogensen" skrev

> Aner det virkelig ikke. Man kan jo ikke bare lægge et bryst på vægten.
> Ligeledes er det svært at veje et hovede, en arm eller en ben.

hvis det er et par store jader, skulle det vel kunne lade sig gøre at veje
dem.

--
Jens.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-08-04 12:25

On Sun, 22 Aug 2004 07:47:04 +0200, "Nette"
<nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> wrote:

>Nej. Det med BHer er en videnskab for sig.

jeg ved det - specilt synes jeg det er en fej detalie at man tager
rygmål med ....når det nu er koberne man gerne skulle have klarhed
over

?

> [...]
>Nogle skåle fylder meget foroven, andre meget forneden...Dette kan også have
>betydning for, hvilken størrelse man skal vælge.

hmm ja forvirende er det sgu ;)
selv mener jeg at en c skål er et pænt bryst som jeg har det i
erindringen ... jeg kendte en der havde bryster der ikke så ud a noget
særligt men postulerede hårdnakket det var en c skål - det har jeg
været ude for et par gange

>Så fordi du finder ud af, at en kæreste bruger en Cskål, så kan hun altså
>måske også godt være i en Bskål, blot omkredsen er større....

omkredesen det er det her mål om ryggen ikke ?

Fra : Soliema

Dato : 22-08-04 18:17

> [...]
> erindringen ... jeg kendte en der havde bryster der ikke så ud a noget
> særligt men postulerede hårdnakket det var en c skål - det har jeg

hmm når nu vi snakker om bryster *S* så passer dette her link vis *S*
http://funny.entensity.net/flash/flash.php?flash=abcboobs.swf

kom så drenge, hvad kan i bedst li *G*

Anne Mette

Fra : Jens.

Dato : 22-08-04 19:02

Soliema wrote:

> hmm når nu vi snakker om bryster *S* så passer dette her link vis *S*
> http://funny.entensity.net/flash/flash.php?flash=abcboobs.swf
>

> kom så drenge, hvad kan i bedst li *G*
>
> Anne Mette

yes gode jader.

--
Jens.

Fra : Soliema

Dato : 22-08-04 19:13

> yes gode jader.

thi hi... hvilken af dem *GG*

Fra : Jens.

Dato : 23-08-04 02:59

Soliema wrote:

> thi hi... hvilken af dem *GG*

alle

--
Jens.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-08-04 17:27

-sakse-
> hmm når nu vi snakker om bryster *S* så passer dette her link vis *S*
> http://funny.entensity.net/flash/flash.php?flash=abcboobs.swf
>

> kom så drenge, hvad kan i bedst li *G*
>
> Anne Mette

Sex?

Hygge fra

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-08-04 18:15

On Sun, 22 Aug 2004 19:16:47 +0200, "Soliema"
<soliema@tdcadsl.invalid> wrote:

>hmm når nu vi snakker om bryster *S* så passer dette her link vis *S*
>http://funny.entensity.net/flash/flash.php?flash=abcboobs.swf

det er nu en skam den køre så STÆRKT ;)

>kom så drenge, hvad kan i bedst li *G*

D -E ca. tror jeg !

Fra : Nette

Dato : 22-08-04 20:15

"Bo M Mogensen" skrev

http://makeashorterlink.com/?E4C425C19

> [...]
> erindringen ... jeg kendte en der havde bryster der ikke så ud a noget
> særligt men postulerede hårdnakket det var en c skål - det har jeg

Jamen den pige, der har sagt det, har sikkert ret. Du kan ikke regne noget
ud fordi du har skålens størrelse.

> omkredesen det er det her mål om ryggen ikke ?

Jeps....

Nette

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-08-04 14:17

On Sun, 22 Aug 2004 21:15:21 +0200, "Nette"
<nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> wrote:

>http://makeashorterlink.com/?E4C425C19

godt indlæg !

>Jamen den pige, der har sagt det, har sikkert ret. Du kan ikke regne noget
>ud fordi du har skålens størrelse.

tagisk at se en c skål være så beskeden :(

>Jeps....

ja det er lidt snyd så kan en del kvinder jo tiltuske sig et større
brystmål ind man lige tror da det med kopen er så nemt at ointere sig
efter ...

en c skål er et godt bryst
en d er fremragende
en e formidabel hvis den står ;)

Fra : PerX ...

Dato : 24-08-04 01:56

In article <2cqei05d55phqqi4obmb5g1gpshpgmmipm@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...

> jamen nu har jeg kunne t regne mig lidt frem til det hvis en c skål er
> 600 gr - så må man formode at en d ligger på 800 gr pr stk ;)

Hm.. tænder du på det? *g*

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-08-04 13:35

On Tue, 24 Aug 2004 02:55:58 +0200, PerX ...

>Hm.. tænder du på det? *g*

ja der er sgu ikke noget som orden i sagerne ;)