Konen vil have A/C, hvad nu ?
Fra : Bo Andersen

Dato : 19-08-04 21:33

Ja, det lyder jo næsten for godt til at være sandt.
Det drejer sig om en GolfIII fra '96
Det kan vel fås brugt et_eller_andet_sted ?
Er der noget at spare ved at hente det i tyskland ?
Hvis nu jeg selv monterer anlægget,
kan jeg så får nogen til at fylde det, og hvem ?
Til sidst, prisen, kan man få noget til 10.000,-
eller er det mere/mindre ?
Er det en "håbløs" opgave, eller måske bare
et weekend-job ?

Jeg kan sagtens selv skrue/montere.

Venligst, Bo Andersen.

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 19-08-04 21:42

"Bo Andersen" <boing@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Venligst, Bo Andersen.
>

> Konen vil have A/C
> Ja, det lyder jo næsten for godt til at være sandt.

Bare det var min kone !! *GG*

Det er vidst noget af et projekt at komme igang med, men jeg håber da for
dig at du får held af det.

Jesper

Fra : ENN

Dato : 19-08-04 21:43

Tja jeg kan fylde det for dig (har aut osv.) men at montere det er nu ikke
bare lige sådan at gøre - tog mig 25 timer+ på en BMW E30.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-08-04 08:48

"ENN" <enn@nomail.com> wrote in message
> Tja jeg kan fylde det for dig (har aut osv.) men at montere det er nu ikke
> bare lige sådan at gøre - tog mig 25 timer+ på en BMW E30.

Ang. fyldning, hvor i DK er det ?

--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never

Fra : ENN

Dato : 20-08-04 15:16

Ballerup

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-08-04 08:51

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-04 21:59

> [...]
> Til sidst, prisen, kan man få noget til 10.000,-
> eller er det mere/mindre ?
> Er det en "håbløs" opgave, eller måske bare

Jeg monterede det selv i min Golf III fra 1996 her i april måned. Det løb
alt i alt op i ca. 12500,- inkl at få fyldt anlægget.

Jeg købte anlægget hos Bosch i Flensburg og sparede 2500-3000 på stumperne.

Så brugte jeg tre lange dage på at montere det.

Hvis du kommer forbi Århus kan du se det på min Golf og måske gå en tur i
det lokale kopicenter med installationsvejledningen. Så ved du i hvert fald
hvad du går ind til, inden du går i gang.

Mvh
Claus

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 20-08-04 12:11

"Bo Andersen" <boing@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det lyder jo næsten for godt til at være sandt.
> Det drejer sig om en GolfIII fra '96

Vælg mel konen ,Gluf'en el. en bil med, det er næsten håbløst og du får
aldrig pengene hjem.

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-04 15:24

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.hatessspam@os.dk> skrev i en meddelelse

> Vælg mel konen ,Gluf'en el. en bil med, det er næsten håbløst og du får
> aldrig pengene hjem.

Man investerer da heller ikke i udstyr på en bil for at spekulere på det
pengemæssige. Det er en komfort som man betaler for og kan nyde så længe man
har bilen.

--
Tom