reparationsbog til mitsubishi
Fra : b.lind

Dato : 19-08-04 20:15

nu har jeg brugt flere dage på nettet for at lede efter en
reparations/værkstedsbog omhandlende en mitsubishi space star 1,3 GLX årg
2000, men uden at det er lykkes....

Kan det virkelig passe der ikke findes en sådan bog over den bil??? Når det
gælder motorcykler kan man stort set få til alle modeller!

Er der en i dette forum der kender et sted hvor man kan finde en sådan bog
??

Mvh B.L

Fra : Thomas

Dato : 19-08-04 21:44

"b.lind" <b_lind@post5.tele.dk> wrote in message
> [...]
det
> gælder motorcykler kan man stort set få til alle modeller!

Vidste ikke at Mitsubishi også lavede motorcykler?

Mvh

Thomas