Q: BX'er der 'hugger' i det periodisk?
Fra : KP

Dato : 19-08-04 15:31

Hejsa i gruppen!

Indtil min mekaniker ingen åbner dørene op har jeg et spørgsmål....man vil
jo gerne vide hvad det er ens bil fejler:)

Jeg har et par gange i løbet af ugen haft det problem med min BX 1.9 at den
huggede meget voldsomt i det pludseligt.... simpelthen slog helt fra...

Spørgsmålet er så: Er strømfordeleren ikke et godt bud?
Kan den godt ikke virke et øjeblik...og så slipper jeg speederen og så
virker den igen? ...det er så blevet hyppigere og hyppigere i løbet af ugen?

Hvis det er det: Hvor lang tid vil det tage at skifte? og hvad må jeg give
ved huggeren for sådan en?

Andre ideer modtages med kyshånd!

pft, venlige hilsner:
KP

Fra : Niels Skaaning

Dato : 19-08-04 17:44

"KP" <kasper_1981_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
ugen?

> Hvis det er det: Hvor lang tid vil det tage at skifte? og hvad må jeg give

Hvad årgang er det (indsprøjtning eller karburator) og hvilken model?

NS

Fra : KP

Dato : 19-08-04 17:47

Hej Niels

"Niels Skaaning" skrev
> Hvad årgang er det (indsprøjtning eller karburator) og > hvilken model?
[..]

Det er en 86'er... 1.9 GT med karburator....

v.h.
KP

Fra : Niels Skaaning

Dato : 19-08-04 18:16

"KP" <kasper_1981_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Niels
>
> "Niels Skaaning" skrev
> [..]
>
> Det er en 86'er... 1.9 GT med karburator....

Jeg har selv prøvet noget lignende på min 88'er TRS. Der var det en løs
kabelsko på tændspolen, der gav rykkeriet. Du har sandsynligvis et lignende
problem. Det kan også være mange andre ting såsom tændkabler, strømfordeler,
tændspole osv.

NS

Fra : KP

Dato : 19-08-04 18:40

hej

> [...]
lignende
> problem. Det kan også være mange andre ting såsom tændkabler,

ok...tak....jeg må ud og rykke lidt i sagerne :)
v.h.

Fra : KP

Dato : 22-08-04 10:10

Hej igen
> [...]
lignende
> problem. Det kan også være mange andre ting såsom tændkabler,

[..]

bare lige en lille opfølger....ved nærmere eftersyn var der en løs kabelsko
ved strømfordeleren....
så godt input niels - Tak!

v.h.
KP

Fra : Niels Skaaning

Dato : 22-08-04 10:26

> Hej igen
> "Niels Skaaning" skrev >
> lignende
> strømfordeler,
> >
> [..]
>
> bare lige en lille opfølger....ved nærmere eftersyn var der en løs
kabelsko
> ved strømfordeleren....
> så godt input niels - Tak!

Selv tak :). Jeg er glad for, at jeg kunne hjælpe dig.

NS