Ungo bilalarm 6200
Fra : Kasper

Dato : 19-08-04 15:25

Jeg skal bruge en ny fjernbetjening til Ungo 6200 alarm, er der nogen der
ved hvor de kan købes? gerne i nærheden af Århus eller via nettet eller tlf.

Tak

Fra : Troja

Dato : 19-08-04 16:34

Kasper wrote:
4124b832$0$25960$ba624c82@nntp03.dk.telia.net
> Jeg skal bruge en ny fjernbetjening til Ungo 6200 alarm, er der nogen
> der ved hvor de kan købes? gerne i nærheden af Århus eller via nettet

Jeg har en helt ny liggende som ikke er blevet brugt, den kostede 550kr.

Fra : Mikael L

Dato : 19-08-04 16:45

"Kasper" <virkerikke@.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal bruge en ny fjernbetjening til Ungo 6200 alarm, er der nogen der
> ved hvor de kan købes? gerne i nærheden af Århus eller via nettet eller
tlf.

http://www.lpas.dk/

Prøv at kontakte dem. Det var dem der solgte alarmen.

Mikael

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-08-04 22:38

Kasper telepaterede følgende til sin PC:

> Jeg skal bruge en ny fjernbetjening til Ungo 6200 alarm, er der nogen
> der ved hvor de kan købes? gerne i nærheden af Århus eller via nettet
> eller tlf.

Jeg har en næsten ny liggende i Randers...
Den kan du - mod mindre gebyr - afhente i Harlev i morgen...

--
Mvh. Morten Fruergaard