større babser -> kvinder i militæret
Fra : Andropov

Dato : 19-08-04 15:04

Bhatu Peter skrev:

> Hvad gør man ikke for at lokke kvinder til militæret:
>
> Det amerikanske militær har i et forsøg på at få flere kvinder i
> militæret tilbudt at betale for brystimplantater.
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=259822

>Det er sikkert med i en ny hemmelig militærstrategi, at sende
storbarmede
>topløse kvinder til fronten...

Måske Sabrina will join the army og få babs operation nr. 14:

Den argentinske model Sabrina Sabrok leder efter en læge, der er
villig til at forøge hendes i forvejen gigantiske bryster. Men det er
ikke nemt for kvinden, der har fået 13 brystoperationer i
bestræbelserne på at ende i Guinness Rekordbog.

Fra : ThomasB

Dato : 19-08-04 15:57

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke nemt for kvinden, der har fået 13 brystoperationer i
> bestræbelserne på at ende i Guinness Rekordbog.

Det er simpelthen bare for latterligt!

Hvad bliver det næste? Verdens største kunstige øje?

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-08-04 16:57

"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> wrote in message

> Det er simpelthen bare for latterligt!

Vrøvl. Kvinderne gør det jo kun for ikke at blive forhånet over deres små
hængebryster. De kunne da ikke drømme om at gøre det for at skabe
opmærksomhed fra mænd, som de selvfølgelig ikke ønsker, skal stirre på og
fantasere om deres store, kunstige patter. Kvinder har da meget større
prioriteter i livet - f.eks. at blive taget alvorligt for hvem de er og ikke
for, hvor store deres patter er

Det er forresten en typisk reaktion fra mænd, at man nedgør kvinder med små
hængebryster. Spørg bare Anita - hun kender mange af den slags mænd.

--
-Jens B.

Fra : Anita

Dato : 19-08-04 17:18

Jens Bruun wrote:
> med små hængebryster. Spørg bare Anita - hun kender mange af den
> slags mænd.

Ordkløver! Jeg har *aldrig* sagt at jeg kendte _mange_ af den slags mænd.
Men ja, jeg har da mødt nogle.

/Anita

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-08-04 18:20

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> wrote in message

> Ordkløver! Jeg har *aldrig* sagt at jeg kendte _mange_ af den slags mænd.
> Men ja, jeg har da mødt nogle.

Jamen så godt ord igen.

--
-Jens B.

Fra : Hype

Dato : 21-08-04 11:36

> [...]
> ikke nemt for kvinden, der har fået 13 brystoperationer i
> bestræbelserne på at ende i Guinness Rekordbog.

Kan lige se hende til prøven som frømand. "sergent jeg kan ikke dykke"

Mike