Viby PAVA-center?
Fra : Simon [8000]

Dato : 19-08-04 10:52

aka. Aarhus Industri- & Autolakering på Fabrikvej i Viby J.
Er der nogen der har erfaringer undervognsbehandling på det sted?
- og evt. også plade+male-arbejde...

Mvh Simon

Fra : Simon [8000]

Dato : 19-08-04 11:25
Fra : Henrik B.

Dato : 19-08-04 20:25

"Simon [8000]" <none@none.com> skrev i en meddelelse
> aka. Aarhus Industri- & Autolakering på Fabrikvej i Viby J.
> Er der nogen der har erfaringer undervognsbehandling på det sted?
> - og evt. også plade+male-arbejde...

Personligt ville jeg vælge en anden undervognsbehandling - f.eks. Dinitrol.

M.v.h.

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 20-08-04 07:25

Henrik B. wrote:

> Personligt ville jeg vælge en anden undervognsbehandling - f.eks.
> Dinitrol.

Javel!!

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Simon [8000]

Dato : 20-08-04 12:45

> Javel!!

Jeps, gad ikke åbne op for den diskussion endnu en gang.
Det er forresten en god kandidat til prisen for indlæg med flest svar:
http://groups.google.com/groups?q=pava+dinitrol+group:dk.fritid.*&hl=da&lr=&
ie=UTF-8&group=dk.fritid.*&selm=Hv222.1156%24xA5.1058%40news010.image.dk&rnu
m=2

Mvh Simon