407 stationcar...
Fra : Anders

Dato : 19-08-04 10:14

Hej,

Hvornår kommer den ?
Og hvor kan man finde flere billeder af den?

Anders

Fra : DM

Dato : 19-08-04 10:57

"Anders" <a@a.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Hvornår kommer den ?
> Og hvor kan man finde flere billeder af den?

http://images.google.com/images?hl=en&lr=&ie=UTF-8&q=407sw

/DM

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-04 11:06

On Thu, 19 Aug 2004 11:13:35 +0200, "Anders" <a@a.dk> wrote:

>Hvornår kommer den ?
>Og hvor kan man finde flere billeder af den?

Den kommer til at koste en jetjawer... Men flot er den.

Se billeder her:

http://images.google.dk/images?q=peugeot%20407%20sw&hl=da&lr=&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Fra : Anders

Dato : 19-08-04 13:16

> Den kommer til at koste en jetjawer... Men flot er den.
>
> Se billeder her:

http://images.google.dk/images?q=peugeot%20407%20sw&hl=da&lr=&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Yep - men nogen der ve hvornår den kommer? Jeg synes jeg hørte i septemer,
men så må den da være i produktionen.

Der er ikke nogen der har set den endelige model i levende live?

Anders

Fra : Tore Ottinsen

Dato : 19-08-04 14:54

> Yep - men nogen der ve hvornår den kommer? Jeg synes jeg hørte i septemer,
> men så må den da være i produktionen.

I Norge vil de første kundene få den i januar 2005.