Fjerne skilte på bilen
Fra : Mr. Nobody

Dato : 19-08-04 09:49

Hej jeg skal til at pille alle skiltene bag på min Peugeot 405 af, men jeg
ved ikke rigtig hvad jeg skal bruge til at fjerne de limrester der sider
tilbage med,nogle gåde råd? På forhånd tak.
--

Hilsen jesper
(Mr.Nobody)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 19-08-04 09:51

Hej!

Mr. Nobody wrote:

> Hej jeg skal til at pille alle skiltene bag på min Peugeot 405 af, men jeg
> ved ikke rigtig hvad jeg skal bruge til at fjerne de limrester der sider
> tilbage med,nogle gåde råd? På forhånd tak.

Petroleum er et godt bud - det fjerner nemt klisterrester fra eksempelvis tape.
Og det fjerner ikke lakken :) Har også prøvet rensebensin, men det tager en krig
ift. petroleum.

PS: Kan du ikke få styr på din signatur? Den er laaaaaang! Der er ca. 100 linjer
og du har kun tekst på de 4 af dem. Må meget gerne barberes ned til 4 linjer
ialt hvilket ikke burde være noget problem :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Mr. Nobody

Dato : 19-08-04 10:01

Hej med jer to

Det må jeg sige i er hurtige til at svare jeg takker mange gange,og jo jeg
må lige se at få styr på den signatur jeg vidste ikke den var så
LAAAAANNNGGGG .

--
news:41246a16$0$73943$14726298@news.sunsite.dk...> Hej!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-08-04 21:37

Mr. Nobody skrev:

> Hej med jer to
>
> Det må jeg sige i er hurtige til at svare jeg takker mange gange,og jo
> jeg må lige se at få styr på den signatur jeg vidste ikke den var så
> LAAAAANNNGGGG .

Den er stadig lang

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Simon [8000]

Dato : 19-08-04 09:50

> Hej jeg skal til at pille alle skiltene bag på min Peugeot 405 af, men jeg
> ved ikke rigtig hvad jeg skal bruge til at fjerne de limrester der sider
> tilbage med,nogle gåde råd? På forhånd tak.

Rensebenzin plejer at fungere fint...

/Simon

Fra : Brizz

Dato : 19-08-04 21:24

> Rensebenzin plejer at fungere fint...

Sprit har jeg prøvet med, med et godt resultat.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Mr. Nobody

Dato : 20-08-04 12:04

Hej igen

Når vi er ved det vil jeg lige høre om der er et godt forslag til hvordan
jeg klare det at der jo er lidt faveforskæl der hvor skiltet har sat når det
har sat der i 10år,kan det pudses op?

Ok jeg ved det at min signatur er lang og jeg arbejder på at løse.