Bil´s generelle fejl ??
Fra : **LASER**

Dato : 19-08-04 07:10

Hej
Findes der side hvor man kan finde oplysninger op mest forkommende fejl på
de enkelte bil mærker. Som man kan læse inden et evt bilkøb ????
Og hvor ??

Henrik

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-08-04 07:18

**LASER** telepaterede følgende til sin PC:
> Findes der side hvor man kan finde oplysninger op mest forkommende
> fejl på de enkelte bil mærker. Som man kan læse inden et evt bilkøb
> ????
> Og hvor ??

http://www.mandagsbil.dk/ kan du se anmeldte fejl af ejerene på diverse
biler. Men tag siden med et gram salt, og lad være med at bruge den til
sammenligning mellem de forskellige modeller/mærker.

www.bilsyn.dk kan du se de ti mest gængse fejl på en bil ud fra
nummerpladen.
http://147.29.112.249/discoverer5i/topti

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : TGD

Dato : 19-08-04 15:54

"**LASER**" <trads@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Findes der side hvor man kan finde oplysninger op mest forkommende fejl på
> de enkelte bil mærker. Som man kan læse inden et evt bilkøb ????
> Og hvor ??

Den lille håndbog "brugtrevyen" kan fåes i de fleste kiosker ellers DSB
kiosker.

Fra : Hans Pedersen

Dato : 19-08-04 16:40

On Thu, 19 Aug 2004 16:53:43 +0200, "TGD"
<mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> wrote:

>Den lille håndbog "brugtrevyen" kan fåes i de fleste kiosker ellers DSB
>kiosker.

Det er en fin bog, hvis man kigger efter biler primært efter 1995.
--
Hans Pedersen
Esbjerg

Fra : TGD

Dato : 19-08-04 18:05

"Hans Pedersen" <h2ns@nospam.dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Det er en fin bog, hvis man kigger efter biler primært efter 1995.

Der findes vel ældre udgaver af den?

Fra : Kim Kristensen

Dato : 19-08-04 17:54

> [...]
> Findes der side hvor man kan finde oplysninger op mest forkommende fejl på
> de enkelte bil mærker. Som man kan læse inden et evt bilkøb ????

Prøv at søge på google efter maskinskaderapport (kæmpelink), så er det andet
link fra oven. Eller se på http://www.reliabilityindex.co.uk/ , ingen af dem
udspecificere det til mindste detalje og jeg kender desværre ikke en der
gør.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Michael Reiche

Dato : 19-08-04 19:59

Thu, 19 Aug 2004 08:10:14 +0200, **LASER** skrev:

> [...]
> Findes der side hvor man kan finde oplysninger op mest forkommende fejl på
> de enkelte bil mærker. Som man kan læse inden et evt bilkøb ????

Du eksempelvis blive lidt klogere af den svenske maskinskaderapport:

http://www3.lansforsakringar.se/Info/Press/Rapporter_undersokningar/Maskinskaderapport.htm

/Reiche