Fiat Marea Hul størrelse ??
Fra : **LASER**

Dato : 19-08-04 06:24

Hej
På en Fiat Marea st.car fra 95-97
Hvad er der at huller i fælgene ??
4x100 eller hvad ??

Ps: En 1,6 m 103 hk Hvad må den trække på krogen ??

--

Henrik

Fra : www.carlite.dk

Dato : 19-08-04 08:54

Hej Henrik.

Huldiameteren er 4x98mm.

Med venlig hilsen
Michael Jørgensen
www.carlite.dk

Fra : **LASER**

Dato : 19-08-04 12:45

Æv!!
Jeg her ellers nye 4*100 fra min Passat til at lægge.

Fra : Niels Skaaning

Dato : 19-08-04 13:39

> Æv!!
> Jeg her ellers nye 4*100 fra min Passat til at lægge.

En god stor hammer eller en håndboremaskine kan gøre underværker for dig ;).

NS

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-04 15:15

"Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
;).

> NS
>
> du skal bare have nogen centreringsting så kan du sagtens sætte nogle
4x100 på det havde jeg på min Palio, de centreringsting er bare nogle små
plastikdimser som jeg ikke kan forestille mig koster alverden

Brian

Fra : John Sahl

Dato : 19-08-04 16:02

**LASER** wrote:
> Æv!!
> Jeg her ellers nye 4*100 fra min Passat til at lægge.

Det kan du sagtens bruge.. Køb 16 bolte med løse konusser
og sørg for at dine centreringsring passer.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-04 16:43

> [...]
> http://www.Bilstereobladet.dk
> Vi kæmper hårdt for det
>
> Btw hvor bor du jeg har vist 16 bolte til at ligge dem kan du få for at
hente dem :D

Brian Hobro

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 19-08-04 16:46

> Æv!!
> Jeg her ellers nye 4*100 fra min Passat til at lægge.

Så skal du bare ha fat i nogle hjulbolte med løs konus.
De har dem hos Fiat eller dér hvor de monterer dæk/fælge.

Vær dog opmærksom på fælgene ET.....

Btw, er du ikke rar at svare under det tidligere indlæg, og klippe det
fra som du ikke kommenterer ? Det er komplet forvirrende den måde du citerer
på...
Læs evt. mere her:

Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk
*Det falder mig svært, at opfatte anonyme Usenet skribenter seriøst*