Nakkestøtter bagi til opel astra 1,6 Club ~
Fra : jesper vogel

Dato : 18-08-04 20:29

Hej !

Er der nogen som ved om man kan få nakkestøtter bagi til en opel astra 1,6
club st. fra 1993 ???

Fra : Brian

Dato : 18-08-04 20:45

Hejsa

jesper vogel skrev:

> Er der nogen som ved om man kan få nakkestøtter bagi til en opel
> astra 1,6 club st. fra 1993 ???

Hvis der er huller til det i bagsæderyglænet, kan du vel finde et par ved
en hugger. Hvis der ikke er huller (mener jeg ikke der er, hvis nakkestøtter
ikke er der fra ny) må du have hele bagsæderyglænet med

/Brian

Fra : jesper vogel

Dato : 19-08-04 20:06

Ok. Tak for hjælpen. Så må jeg prøve at finde ud af hvilken en af Astraen
som er født med nakkestøtter.

Jesper

Fra : Brian

Dato : 19-08-04 21:27

Hejsa

jesper vogel skrev:
> Ok. Tak for hjælpen. Så må jeg prøve at finde ud af hvilken en af
> Astraen som er født med nakkestøtter.

Alt fra '95 og fremefter, vil jeg gætte på.
Mine bedsteforældre har en '96 i laveste udstyrsversion, og den
har nakkestøtter i bag.

/Brian

Fra : Karsten Andersen

Dato : 20-08-04 07:38

Wed, 18 Aug 2004 21:28:33 +0200, skrev jesper vogel, på 6 linier, i
<4123addc$0$205$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, :

>Hej !
>
>Er der nogen som ved om man kan få nakkestøtter bagi til en opel astra 1,6
>club st. fra 1993 ???

Club st. har fra 1995 og frem.

--
MVH Karsten