Big Max med 47mm. og ??
Fra : Klaus Johansen

Dato : 18-08-04 14:03

Har en PGO Big Max med 47mm. Polini kit, hvor stemplet har sat sig....
Cylinderer fejler intet, skal bare have nyt stempel.

47mm. Polini kit
Polini Variator ( 7 gram ruller ) Jeg vejer 88kg!
Proma legal udstødning
Std. karburator og dyse!!!

Kan jeg nøjes med at dyse karburatoren om,
For at få den til at holde???

Rullevægt ??
Hvad bliver topfarten ca. ??

Hvilket tændrør?

Hilsen Klaus Johansen

Fra : RpR

Dato : 18-08-04 16:33

> Kan jeg nøjes med at dyse karburatoren om,
> For at få den til at holde???

Ja det kan du

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Klaus Johansen

Dato : 18-08-04 16:58

Hvor stor dyse?? ca. i standard karburatoren??

Hilsen Klaus

Fra : Anne

Dato : 18-08-04 19:45

106

Fra : Brian A.

Dato : 19-08-04 07:26

"Anne" <anne26@punkass.com> skrev i en meddelelse
> 106

Det lyder lidt voldsomt...

Fra : jespereh

Dato : 18-08-04 21:11

"Klaus Johansen" skrev d. 18-08-04 14:03 dette indlæg :
> [...]
> Proma legal udstødning
> Std. karburator og dyse!!!
>

> Kan jeg nøjes med at dyse karburatoren om,

Du kan nøjes med at bruge dysestr. 82-84 eller 86, kører selv rundt med
et airsal t6 47,6mm og bruger dysestr. 86.

http://www.kandu.dk/

Fra : Mogens W. Larsen

Dato : 19-08-04 15:32

Prøv med 6 gr. ruller.. Taler af egen erfaring.

Mvh.
Mogens

Fra : Mogens W. Larsen

Dato : 19-08-04 15:41

Hej igen

Jeg har også en Big Max. Med en 47 mm (No Name), 9 skyllekanaler. Der er
også en Malossi MultiVariator på, og 6 gr. ruller. Den køre ca. 90-95 Km/t
og det er med fuld træk op til 80 Km/t. Har kørt ca. 3500 Km. med "sættet".
ALT andet er lovligt.

Mvh.
Mogens
Ps. Vejer 82Kg.