Er toppakningen røget????
Fra : Jacob Andersen

Dato : 18-08-04 12:00

Halløj,

Så tror jeg sørme der er problemer.

Min Kære XJ600 er begyndt at savle.!!!

men jeg har ladet mig fortælle at det ikke nødvendigvis er
toppakningen , men at det også kan være en pakning til
VentilHuset!!!???.(hedder det det??)

Hvordan finder jeg ud af hvad der er galt, kan jeg bare kørr den ud
til et værksted, eller risikere jeg at den tager mere skade.

Hvis det er en toppakning, så lyder det som noget dyrt snavs.

Som mange af jer måske har gættet, så er jeg ikke fuldbefaren ud i MC
reparationer.

Så gode råd og vejledning modtages med kyshånd

mvh.

Jacob

Fra : Jake

Dato : 18-08-04 12:18

Jacob Andersen (slet HYMAD) wrote:
> [...]
> reparationer.
>
> Så gode råd og vejledning modtages med kyshånd

Kan du ikke prøve at tørre den udflydte olie væk og derefter køre en
mindre tur for at konstatere hvor det kommer ud. Hvis det er
ventildækselpakning der er gået er denne forholdsvis nem at at skifte
hvis du har en Haynes Manual og en momentnøgle. Det er straks værre med
toppakningen.

Hvilken årgang er din XJ'er hvis det er den gamle model som min er du
velkommen til at få et par scans af de relevante sider fra Haynes.

/Jake
XJ600

Fra : S.G \(aKa Sebastian.~

Dato : 18-08-04 13:02

"Jacob Andersen (slet HYMAD)" <jacobsxj600@HYMADandersen.mail.dk> skrev i en
meddelelse news:10928269770.97242500453839@dtext.news.tele.dk...
> [...]
>
> Hvordan finder jeg ud af hvad der er galt, kan jeg bare kørr den ud
> til et værksted, eller risikere jeg at den tager mere skade.

Ventildæksel pakningen er den øverste. Er det den øverste pakning hvor den
savler lidt?