Pakdåser
Fra : Rene Hansen

Dato : 18-08-04 10:39

Halløjsa alvidende gruppe...
Jeg har en gammel LT35 fra '82, altså næsten fra stenalderen...
Nu er der så gået en pakdåse i bagakslen (venstre side som
sædvanligt), og jagten er gået ind...
Folkevogn er da meget villig til at bestille den hjem for en håndfuld
hundredekronesedler.Det er måske nok bare lidt i overkanten da den
ikke bør koste mere end max 75 kr....
Spørgsmålet til alle Jer orakler i gruppen er nu: Hvor kan man som
privat gøre sig forhåbninger om at købe sådan et par stykker?
Målene er 85x65x10 mm.
Jeg har tjekket på RS online, da det er et firma jeg jævnligt handler
med, men no joy, som man siger i Sverige.
Rent geografisk befinder jeg mig området omkring Vordingborg, men hvis
den rette forbindelse opnås, kan jeg strække mig endog meget langt...
På forhånd tak for Jeres tid og hjlælpsomhed
Ren

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 18-08-04 11:29

Den har jo en størrelse som jeg tror er en standard størrelse, så mon ikke
du kan finde en der ligner hos en af de lokale reservedels butikker.
Der behøver vel ikke at stå VW på den ?
Prøv at ringe til nogen af dem her :

Sydsjællands Autodele
Kastanievej 2
4760 Vordingborg
55 37 59 00

T. Lundstrøm A/S
Ejlersvej 75
4700 Næstved
Telefon 55 72 41 50

Østergaard Dansk Auto Materiel
Militærsvinget 3
4700 Næstved
Telefon 55 77 88 89

God jagt

Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-04 12:41

"Rene Hansen" <spamjunkie@not.me> wrote in message
> [...]
> den rette forbindelse opnås, kan jeg strække mig endog meget langt...
> På forhånd tak for Jeres tid og hjlælpsomhed

Det er vist en standardstørrelse prøv:
http://www.autobremsen.dk/Produkter/bremser/bremser.htm
http://mekonomen.dk/itf/wit/witwebit.nsf/web/indexDK.html
de burde have det.
ellers skal du prøve SKF,
http://www.skf.com/portal/skf_dk/home/products?contentId=097927&lang=da
de må vide hvor der er en forhandler.
Prisen er nok omkring en hund.
--
Møller

Fra : Basil

Dato : 18-08-04 17:22

"Rene Hansen" <spamjunkie@not.me> skrev i en meddelelse
> [...]
> den rette forbindelse opnås, kan jeg strække mig endog meget langt...
> På forhånd tak for Jeres tid og hjlælpsomhed

Hvis du har et firma at købe igennem, så kan http://www.kj.dk/ hjælpe dig.
Kai

Fra : Rene Hansen

Dato : 18-08-04 18:27

Rene Hansen <spamjunkie@not.me> skrev:
>Halløjsa alvidende gruppe...
>Jeg har en gammel LT35 fra '82,
>altså næsten fra stenalderen...
SNIP-SNIP

Jesper, Møller og Kai, tak for en hurtig tilbagemelding.
Nu har jeg da lidt at gå efter.
Forøvrigt Kai, Desværre kniber det nok lidt med at få mit firma
til at hjælpe mig, da jeg sejler for et udenlandsk rederi, og jeg
skal først afsted igen til oktober, og bilen skulle jo gerne køre
inden da.

Ren

Fra : Teddy

Dato : 19-08-04 00:10

........købe sådan et par stykker?
> Målene er 85x65x10 mm.

Prøv m-seals i Espergærde, de fremstiller selv pakdåser, eneste minus er du
SKAL købe for minimum ca 100,- men så får du også gerne en 4-5 stykker at
lege med.
Findes i mange kvaliteter, fra alm standart, til pakdåser som kan tåle alt.
www.m-seals.dk

Teddy
www.smallblock.dk