Mangler Udstødning til Galant
Fra : H.S.

Dato : 18-08-04 09:45

Jeg skal have købt en udstødning til min Mitsubishi Galant 1991 2.0 gti.
(faktisk kun røret fra kat til bagpotten).

Thansen skal have 1.060,- for sådan én.

- Er det det billigste sted hvor man kan købe det ? (Randers område).

Henrik

Fra : Henrik B.

Dato : 18-08-04 17:52

"H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Thansen skal have 1.060,- for sådan én.
>
> - Er det det billigste sted hvor man kan købe det ? (Randers område).

For ca. 2.000,- kan du i Sverige købe det du søger i rustfri stål med 6 års
garanti. Så skal den ladrig mere skiftes.

M.v.h.

Fra : H.S.

Dato : 19-08-04 08:43

> For ca. 2.000,- kan du i Sverige købe det du søger i rustfri stål med 6
års
> garanti. Så skal den ladrig mere skiftes.

Har du evt et link ? eller mail adresse ?

Fra : Henrik B.

Dato : 19-08-04 20:39

> års
> >
> Har du evt et link ? eller mail adresse ?

http://www.rakaror.o.se/

M.v.h.

Fra : Henrik B.

Dato : 19-08-04 20:43

"H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> års

Du kan se min hér - og jo, potterne er forkromet:
http://www.saabklub.dk/Saabklubdk/Aufpuff.JPG

M.v.h.

Fra : H.S.

Dato : 20-08-04 13:05

> Du kan se min hér - og jo, potterne er forkromet:
> http://www.saabklub.dk/Saabklubdk/Aufpuff.JPG

Kanon ! flot