Link til tyske autoophuggere
Fra : Palle S.

Dato : 18-08-04 07:29

Desværre har naboens Peugeot 405 1.8i 8v
besluttet sig for at stikke et ben ud gennem siden, så nu mangler vi en ny
elastik til sådan en

Det er en PSA - LFZ 10KJ02 motor

Det er vist den samme som ligger i nogle Xantiaer

Nogle der har links til Tyske ophuggere da de danske ikke opfylder kravene

Så lige en skræk historie Suhrs auto genbrug Amager har sådan en motor på
lager med kun
65.000 km på klokken

Ud og kigge ja den så pæn ud men man havde demonteret alt anden end motor +
gear så den kunne ikke høres i gang

Skrev lige stelnummeret op ringede så til Peugeot og fik der at vide at de
sidste gang havde set den til 130.000 km service

Så den købte vi ikke !!

men nok om det det var links til tyske ophuggere vi søgte

Venligst Palle

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 18-08-04 09:01

"Palle S." <lord_farquard@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

de
> sidste gang havde set den til 130.000 km service

Der var vel "bare" smuttet et "1" eller "2" tal fra noteringen. *GG* -- Men
ja, det er dybt useriøst at sælge en motor eller en hel bil for den sags
skyld, og så ikke give de _rigtige_ oplysninger. Det kan have mange grunde,
men den der nok oftest kommer er, at de selv har givet for meget for det de
vil sælge.

Jesper

Fra : Peter Herløv

Dato : 18-08-04 19:50

Du kan nu roligt købe hesten ude hos Suhr...130000 km. er stadig ingen alder
for sådan een..

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 18-08-04 20:46

Peter Herløv wrote:
> Du kan nu roligt købe hesten ude hos Suhr...130000 km. er stadig
> ingen alder for sådan een..

Hvis han siger at det nu bunder i manglende tillid til Suhr's hæderlighed,
mere en de 130k kørte km., vil jeg fuldt ud være enig.

Men suk - det kendetegner jo branchen ganske fint..

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Palle S.

Dato : 20-08-04 15:38

Ny brugt motor købt ved knudlund autoophug
136.000 km 3mdr fuld garanti 4000 + moms