Nyt (gammel) rat i Kadett E
Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 17-08-04 21:14

Min nabo har fundet et gammelt sports rat af mærket "Formuling France" hos
sin mor.
Jeg må få det hvis jeg kan bruge det, men hvordan er lovgivningen omkring
sådan noget?

Jeg gider ikke at skifte det, hvis der bliver problemmer til syn.
Der er ingen kontakt til hornet på det.

Der er et ratnav på, men det virker som om hullet er for lille.
Det første jeg så tænkte var at lave det lidt større, men må man det?

Hvor kan man evt. finde et nyt ratnav, der passer?

mvh
Jeppe

Fra : Peter Herløv

Dato : 20-08-04 21:52

Glem alt om det, specielt hvis du skal til at ændre på ratkonstruktionen for
at få det til at passe...det vil ikke kunne godkendes og er desuden
livsfarligt i tilfælde af en kollition - det er enten for hårdt og vil knuse
din brystkasse eller for blødt hvorved du spiddes af ratakslen..

Mvh
Peter
"Jeppe Ladefoged" <degofedal_spamfilter01@ÆØÅunderflow.dk> skrev i en
meddelelse news:4122670d$0$73954$14726298@news.sunsite.dk...