stakkels MZ kører.
Fra : Esben

Dato : 17-08-04 20:24

igår mødte jeg en gut på mz gammel MZ ETZ251 mellem svendborg og odense.
han var løbet tør for benzin. ikke så meget og gøre ved.
men hvis nogen kender ham så hils og sig jeg håber han kom godt hjem og ikke
blev alt for våd

Hilsen ESben
odense
KidsOnWheels

Fra : Jan Hansen

Dato : 17-08-04 23:51

"Esben" <eebo@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> han var løbet tør for benzin. ikke så meget og gøre ved.
> men hvis nogen kender ham så hils og sig jeg håber han kom godt hjem og

Og jeg var tæt på at køre et lille pindsvin ned på landevejen mellem Nyborg
og Svendborg.
Hvis der er nogen af jer der har set det, lille og brunt med mange pigge, så
må i endlig hilse fra mig.

Fra : Oros aka. Rasmus Jen~

Dato : 18-08-04 01:07

Jan Hansen wrote:
> Og jeg var tæt på at køre et lille pindsvin ned på landevejen mellem
> Nyborg og Svendborg.

- joke on -

Bare rolig, i modsætning til dig, så fik jeg ram på den lille baryler!

> Hvis der er nogen af jer der har set det, lille og brunt med mange
> pigge, så må i endlig hilse fra mig.

Den beskrivelse passer nok ikke heeelt længere, på den anden side kan det jo
også være ret ligemeget med at opsøge det.... nu!

- joke off -

--
Rasmus Jensen, Ishøj
Jeg kan mailes på adressen 2 x oros adskilt af @ og endelse på .dk

Fra : Asger Steffensen

Dato : 18-08-04 22:15

"Oros aka. Rasmus Jensen" <lookat@signatureinmessage.ok> skrev i en
meddelelse news:41229d9b$0$73943$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
jo
> også være ret ligemeget med at opsøge det.... nu!

GRILL

skønt med lidt humor her...

Asger
V-Strom