Sex og OL
Fra : Jens Bruun

Dato : 17-08-04 20:22

Der er vel ingen tvivl om, at det er tilladt at savle lidt over damerne i
Beach Volley hhv. de mandlige, mørke sprintere med genitalier hængende ned
ad benene, men er man en gammel gris, hvis man finder gymnastikpigerne
frække med deres små, fikse kroppe i trikot? Og er man lidt pervers, hvis
man tænder på svømmepigernes svulmende overkroppe? Hvad, hvis man finder
håndboldpigerne attraktive? Er man som mand så bøsse med lesbiske tendenser,
eller blot ikke helt klar over tingenes tilstand?

--
-Jens B.

Fra : Christina

Dato : 17-08-04 21:42

Jens Bruun wrote:
> [...]
> attraktive? Er man som mand så bøsse med lesbiske tendenser, eller
> blot ikke helt klar over tingenes tilstand?

*g* Jeg tror du er helt normal

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 17-08-04 21:52

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message

> *g* Jeg tror du er helt normal

Jeg er uenig.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-08-04 22:01

skrev:

> Jeg er uenig.

Kan man undres? Næppe

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : vadmand

Dato : 17-08-04 22:10

"Feeling 102, acting 17" <@> skrev i en meddelelse
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message

> Jeg er uenig.

Jeg tror ikke, du er helt normal. Ikke så meget på grund af dette indlæg som
på grund af, at du bliver ved med - under stadig nye pseudonymer - at
deltage i en gruppe hvis emne - sex oh samliv - tydeligt er dig en
vederstyggelighed.

Per V.

Fra : Corax

Dato : 18-08-04 08:04

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote in message

[...]

> [...]
> på grund af, at du bliver ved med - under stadig nye pseudonymer - at
> deltage i en gruppe hvis emne - sex oh samliv - tydeligt er dig en

Manden er tydeligvis en masochist, som tænder på folks negative reaktioner
og muligheden for at være med på en "lurer". Dybest set har han haft "sex"
med jer alle efterhånden, sådan som I fodre hans fetich.

- Corax

Fra : vadmand

Dato : 18-08-04 08:51

"Corax" <amina@blazingangles-nospam.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> og muligheden for at være med på en "lurer". Dybest set har han haft "sex"
> med jer alle efterhånden, sådan som I fodre hans fetich.

Hvis DET virkelig er hans fetich, er der da al mulig grund til at fortsætte
med at "fodre" den - så får staklen da LIDT ud af sit internetabonnement...

Per V.

Fra : Christina

Dato : 17-08-04 22:36

Feeling 102, acting 17 wrote:
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message

> Jeg er uenig.

Det er så i orden

Fra : ThomasB

Dato : 18-08-04 00:12

> Jeg er uenig.

Har du egentlig et godt liv?

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 18-08-04 00:53

"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> wrote in message

> Har du egentlig et godt liv?

Nej.

Fra : vadmand

Dato : 18-08-04 08:50

> "ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> wrote in message

> Nej.

Hvad med at gøre noget ved det?

Per V.

Fra : PerX ...

Dato : 20-08-04 16:16

In article <41229a4f$0$256$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, "Feeling 102,
acting 17" <@> says...

> Nej.

Prøv at tale med din læge om :)

Fra : preben nielsen

Dato : 18-08-04 07:42

> Jeg er uenig.

Hvis DU er uenig, så er HAN normal.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 18-08-04 09:23

> [...]
tendenser,
> eller blot ikke helt klar over tingenes tilstand?

Det afhænger nok meget af den mere præcise natur af ens tanker og følelser.

Umiddelbart tror - og håber - jeg, det er normalt. Det skal jeg jo mene, når
jeg nu selv finder håndboldpigerne så attraktive, at jeg har bestilt
sæsonkort hos Viborg HK for mere end tiende sæson i træk - primært for at se
deres kvindelige håndboldhold.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : HeHE

Dato : 18-08-04 10:05

Og er man lidt pervers, hvis
> [...]
tendenser,
> eller blot ikke helt klar over tingenes tilstand?

Jeg sidder nogle gange og ser filmen "Bodybuilding Mature Women xxx big Clit
Porn Girls overdone anabolica DivX 9min.avi" og det ser jeg da bare som en
kort interesse, som jeg går fra om kort tid...
at du tænder på OL-pigernes overkroppe, er ikke slemt.. det er jo kun hvert
4. år ;)

bøsse... ej det lyder forkert, så det tror jeg ik har noget med det her at
gøre... : P

HeHE

Fra : Mette

Dato : 18-08-04 10:25

> [...]
tendenser,
> eller blot ikke helt klar over tingenes tilstand?

Det er tilladt at savle over voksne mænd og kvinder - uanset hvilket køn man
selv tilhører.
Men jeg mener, at der er klamt at savle over 12-årige gymnastikpiger, der
hverken har bryster eller bag. Det grænser sig til pædofili.

Der er voksne gymnastikpiger ved OL (fra USA) der er smukke og muskuløse og
som ligner kvinder. Savl alt det du vil. Men savl ikke over børnene.

Fra : vadmand

Dato : 18-08-04 10:34

"Mette" <m@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Men jeg mener, at der er klamt at savle over 12-årige gymnastikpiger, der
> hverken har bryster eller bag. Det grænser sig til pædofili.

Så længe han nøjes med at savle.

Per V.

Fra : PerX ...

Dato : 20-08-04 16:33

In article <4123206e$0$251$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, m@nospam.dk
says...

> [...]
>
> Der er voksne gymnastikpiger ved OL (fra USA) der er smukke og muskuløse og
> som ligner kvinder. Savl alt det du vil. Men savl ikke over børnene.

Bortset fra den voksne også ligner 12årige...

Fra : #2066

Dato : 19-08-04 00:56

> [...]
tendenser,
> eller blot ikke helt klar over tingenes tilstand?

Naeppe - blev Beach Volleyball ikke netop godkendt som olympisk sport for at
traekke husarerne i hus?

Mht gynmastikpigerne - foer i tiden var det prae-pupertaere piger (eller
piger, for hvem den naturlige udvikling var blevet haemmet pga. den megen og
haarde traening) fra Oestblokken der vandt medaljer. Man maatte jo naeste
vaere paedofil for at kunne blive tiltrukket af dem. Jeg har hoert at den
slags ikke er paa mode laengere (jeg har ikke fulgt de sidste Olympiske
Lege). Man kan jo haabe at OIC (?) engang med tiden paabyder at alle
(sommer)discipliner skal udfoeres noegent , ligesom i de klassiske olympiske
lege.

Fra : Mette

Dato : 19-08-04 08:49

"#2066" <neslein@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> vaere paedofil for at kunne blive tiltrukket af dem. Jeg har hoert at den
> slags ikke er paa mode laengere (jeg har ikke fulgt de sidste Olympiske

Sådan ser de stadigvæk ud - bortset fra pigerne fra USA, der har den højeste
gennemsnitsalder på 21,5 - den ældste er vist 25 og ligner en flot og
atletisk KVINDE. Alle andre gymnaster er små underudviklede præ-teens.