Hvor blev jan af ?
Fra : Allan Møller

Dato : 17-08-04 19:37

Hvor blev Jan (Stevns) af ?
Jeg venter med længsel på en afslutning af den historie på tankstationen.

Eller har jeg overset noget ?

Mvh. Allan

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 17-08-04 19:42

Allan Møller wrote:
> Hvor blev Jan (Stevns) af ?
> Jeg venter med længsel på en afslutning af den historie på
> tankstationen.

Han er nok i Aarhus (via Æbeltoft) og - måske hente en scorpio mere, det kan
jo godt ta' lidt tid)

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-04 19:49

"Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> wrote in message

> Han er nok i Aarhus (via Æbeltoft) og - måske hente en scorpio mere, det
kan
> jo godt ta' lidt tid)

Han har måske lært at gå på vandet, så kan det være, at det går lidt
hurtigee
Jeg synes heller ikke han skriver om Jans vandtur mere

Fra : Fly Christensen

Dato : 17-08-04 20:14

On Tue, 17 Aug 2004 20:37:23 +0200, "Allan Møller" <allan@allanm.dk>
wrote:

>Hvor blev Jan (Stevns) af ?
>Jeg venter med længsel på en afslutning af den historie på tankstationen.
>
>Eller har jeg overset noget ?

Jeg ved, at han har været i Stockholm. Måske er han stadig ved at komme
sig over de svenske ølpriser?

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : TGD

Dato : 17-08-04 21:49

<KLIP>

> Jeg ved, at han har været i Stockholm. Måske er han stadig ved at komme
> sig over de svenske ølpriser?

Import øl er sgu billigere end her hjemme

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-08-04 13:52

TGD wrote:
> "Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> skrev i en meddelelse
>
> <KLIP>

> Import øl er sgu billigere end her hjemme

Alt øl er import øl i sverige

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-04 13:23

> Alt øl er import øl i sverige

Wrong - taler af erfaring :)

--
Mvh Bjørn, der tit drikker alt for mange øl :)
Opel Vectra A CDX '94

Fra : Morten Nielsen

Dato : 18-08-04 18:45

On Wed, 18 Aug 2004 13:52:28 +0100, "Torben Scheel"
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>Alt øl er import øl i sverige

For et par år siden ville jeg have påstået, at jeg til enhver til
ville foretrække Systembolaget frem for et dansk supermarked. Idag er
udvalget i de fleste danske supermarkeder dog blevet forbedret, så man
kan få andet end ligegyldig discountpilsnere. Men hvorom alting er:
Der er mange gode øl i Sverige, og de er faktisk ikke så dyre.

/Morten

Fra : Niels Skaaning

Dato : 18-08-04 21:58

"Morten Nielsen" <DELETEusenet@mortenn.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan få andet end ligegyldig discountpilsnere. Men hvorom alting er:
> Der er mange gode øl i Sverige, og de er faktisk ikke så dyre.

Til gengæld må man ikke forlade butikken uden at have købt mindst én dåse
snus med. De har vagter der sørger for at reglen blier overholdt :).

NS

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 19-08-04 13:53

Niels Skaaning fik på mystisk vis skriblet følgende:

> Til gengæld må man ikke forlade butikken uden at have købt mindst én
> dåse snus med. De har vagter der sørger for at reglen blier overholdt
> :).

Og de selvsamme vagter sørger med en helt utrolig bestemthed for, at man
ikke får lov at gå ind i butikken, medmindre man har kort pandehår og
langt nakkehår

/Jakob

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 19-08-04 06:57

"Allan Møller" <allan@allanm.dk> skrev :

>Hvor blev Jan (Stevns) af ?

Han fik lige et par dages rejsearbejde, og lå i rutefart til Stockholm

(i bil, naturligtvis)

>Jeg venter med længsel på en afslutning af den historie på tankstationen.

Den kommer aldrig .... Når jeg genlæser tråden , giver jeg visse ret
i at nogen ting, skal man nok glemme at fortælle.

Kors hvor *den* tråd endte med at bringe hulemanden frem i folk ;(

...... well ...... sådan er livet jo

--
jan@Fedtegreven.dk eller Jan@stevns.net

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 23-08-04 19:56

On Thu, 19 Aug 2004 07:56:30 +0200, jan@fedtegreven.dk wrote:

> [...]
>i at nogen ting, skal man nok glemme at fortælle.
>
>Kors hvor *den* tråd endte med at bringe hulemanden frem i folk ;(

Tja, men min synspunkt set herfra var nu at det var frisk gjort
alligevel. Og så er jeg egt ligelad med om det du gjorde måske var en
smule "gråzonet", For du gav ham da en fair chance for at flyttte hans
"æske".
Flemming Jacobsen