Anbefaling af dykkerskole på Gran Canaria
Fra : Michael Kristensen

Dato : 17-08-04 19:08

Hej NG

Vil tage et dykkercertifikat og har beslutte mig at tage det i
udlandet (har læst de andre indlæg med argumenter for og imod).

Jeg kunne godt tænke mig, at tage det på Gran Canaria (eller en af de
andre øer i området), da man kan få rimelige billige billeter dertil.
(1500 for 14 dg med hotel)

Kan nogen anbefale en god dykkerskole der?

mvh - Michael Kristensen

Fra : Martin Klausen

Dato : 17-08-04 21:45

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> (1500 for 14 dg med hotel)
>
> Kan nogen anbefale en god dykkerskole der?

Jeg har prøver at dykke med Puerto Rico Diving Centre - Gran Canaria
(http://www.prdiving.com/), de har en danske ansat, det var udemærket og
rimelig billige, men om dykkerundervisningen er god ved jeg ikke

Derudover dykkede vi med en nordmand i playa del ingles, han var dygtig og
flink - jeg tror nok at det var http://www.blue-explorers.com

MVH Martin

Fra : Anders Arnholm

Dato : 18-08-04 09:23

Michael Kristensen <mbk112@hotmail.com> skriver:
> Jeg kunne godt tænke mig, at tage det på Gran Canaria (eller en af de
> andre øer i området), da man kan få rimelige billige billeter dertil.
> (1500 for 14 dg med hotel)

Min sambo tog cert med Nordic Divers på Grand Canaria, trevligt folk
duktiga instruktörer (Svenskar). Sedan på Teneriffa är Tennerfe Scuba mycket
trevliga, har dock ingen direkt erfarenhet av hur de är som
instruktörer (Britter).

/ Anders

--
http://anders.arnholm.nu/          Keep on Balping

Fra : Frederik Rugaard

Dato : 18-08-04 11:48

Hej.
Jeg kan også varmt anbefale http://www.blue-explorers.com
Tingene er i orden, og man føler de har styr på det hele,
og at det er et seriøst firma.

Mvh Frederik