Identifikation af pop/rock sang
Fra : iddqd

Dato : 17-08-04 17:54

Håber nogen har et bud på denne. Den er rimelig ny, nok max 1-2 år.

Sangeren, en lidt kraftig bygget type, er vistnok svensk, men der synges
på engelsk. Desværre har jeg intet af teksten, blot at den vist handler
om at fyren ikke synes han er god nok til en eller anden pige.

Men videoen foregår vist på en startbane et sted, man ser bl.a. en
Subaru der laver et par donuts og ellers diverse folk som ankommer i
deres biler til noget der vist udvikler sig til en fest.

Musikken er ikke noget vildt guitar halløj, vist snarer henad Duran
Duran og den slags.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Dennis Lange

Dato : 17-08-04 20:12

iddqd wrote:
> [...]
> Subaru der laver et par donuts og ellers diverse folk som ankommer i
> deres biler til noget der vist udvikler sig til en fest.

Det er helt sikkert 100% Kurt Nilsen - She's so high

Udemærket nummer iøvrigt
--
Mvh.
Dennis Lange

- Brugte fagbøger: www.pensum.dk www.bogbiz.dk

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 17-08-04 21:40

Dennis Lange skrev i en meddelelse...

> Det er helt sikkert 100% Kurt Nilsen - She's so high

Som for resten er nordmand og vinder af sidste års norske udgave af Idols.

> Udemærket nummer iøvrigt

Jep, de der nordmænd kan et eller andet med deres stemmer.

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- kom og besøg os i Randers

Fra : iddqd

Dato : 18-08-04 13:06

Dennis Lange wrote:

> Det er helt sikkert 100% Kurt Nilsen - She's so high
>
> Udemærket nummer iøvrigt

Bingo - takker.

Mvh

Bruno