Hvor langt kører din Audi på literen?
Fra : Kurt

Dato : 17-08-04 17:30

Har du en Audi A4, 1.6? Evt. med klimaanlæg? Hvor langt kører den på
literen? :)

(Ja, kender godt hvorlangtpaaliteren.dk men vil gerne have lidt personlige
erfaringer)

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-04 18:38

> (Ja, kender godt hvorlangtpaaliteren.dk men vil gerne have lidt personlige
> erfaringer)

Det der med personlige erfaringer er meget svært at bruge til noget, da folk
kører HELT forskelligt...

Jeg kørte i går 704 km på 3/4 tank i min Opel Vectra 2.0. Andre gange med
mange små ture går den kun 10,5 km/ltr.

Andre kører alt midt i mellem de to ting.

/Jan W Nielsen

Fra : Niels Skaaning

Dato : 17-08-04 18:50

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse

> [...]
> mange små ture går den kun 10,5 km/ltr.
>
> Andre kører alt midt i mellem de to ting.

Min gamle XM V6 gik mellem 700 og 800 km på en tankfuld (ca. 85 l). Jeg har
været hel nede på under 500 km på en tankfuld. Det var en rigtig gazguzzler
:). Jeg vil tro, at den med 2,0 motor kan gå noget der ligner 1000 km på en
tankfuld.

NS

Fra : Kurt

Dato : 17-08-04 19:20

> Det der med personlige erfaringer er meget svært at bruge til noget, da
folk
> kører HELT forskelligt...

Jeg ved det - men trods alt er det jo vejledende :)

Fra : Troels Pedersen

Dato : 17-08-04 19:48

Kurt wrote:
> Har du en Audi A4, 1.6? Evt. med klimaanlæg? Hvor langt kører den på
> literen? :)

Svigerfars gamle Passat 1,6 fra 99 kørte 11-12 km/l... Ved blandet kørsel og
til tider tung speeder fod.

--
MVH Troels
(Ford Sierra 2.0i DOHC)²

Fra : Thor

Dato : 17-08-04 21:32

Min A4 Avant 1.6 uden klima kørte kun ca 11.5 km /l
Før den havde jeg en Audi 80 1.8 ' 87, der gerne kørte over 15 km/l
Nu har jeg Avant 2.6, med klima, den kører 10.5-11.5 km/l

mvh Thor

Fra : Jonas R.

Dato : 18-08-04 06:20

"Kurt" <vilikhaspam@fradig.invalid> wrote in message
> Har du en Audi A4, 1.6? Evt. med klimaanlæg? Hvor langt kører den på
> literen? :)

Aldrig over 9 km/l