Forsikring af VW Bobbel 1300 Veteran.
Fra : Carl Astrup

Dato : 17-08-04 16:09

Hejsa

Jeg har en ven der overvejer at købe en VW Bobbel 1300 Veteran fra 69.

Hvor forsikrer man bedst sådan en henne ? gennem en klub eller ?

Tak

//Carl

Fra : Rune

Dato : 17-08-04 20:19

evt. gennem dansk veteranbilklub

De forsikrer så bilen gennem Runa forsikring. Der er en del betingelser der
skal overholdes. Se evt. mere på deres hjemmesider:

www.veteranbil.dk og www.runa.dk

mvh

Rune

Fra : Peter C:\\>

Dato : 17-08-04 20:42

"Carl Astrup" <eSomething@dk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har en ven der overvejer at købe en VW Bobbel 1300 Veteran fra 69.
>
> Hvor forsikrer man bedst sådan en henne ? gennem en klub eller ?

Runa forsikring eller nordisk veteranforsikring, er de 2 jeg kender til (men
jeg lurer med i tråden, og ser om der skulle være flere...jeg skal
forhåbentlig selv snart bruge sådan en forsikring

Her er et par links der måske kan bruges

http://www.nordiskveteran.dk/abweb/pc?pid=pagAB_p_t_NVF_veteranProdBilerPriser

https://www.lb-koncernen.dk/script/betingelser/veteran2004.pdf

--
MVH Peter C:\