Hjælp til forsikring af MZ
Fra : boots

Dato : 17-08-04 15:43

Har købt en MZ som min datter og jeg skal kunne køre på. Hos hvilket
forsikringsselskab finder jeg den billigste forsikring??? Hvad giver I
for at have forsikret sådan et dyr??
Frede

http://www.kandu.dk/

Fra : Moller

Dato : 17-08-04 16:00

boots wrote:
> Har købt en MZ som min datter og jeg skal kunne køre på. Hos hvilket
> forsikringsselskab finder jeg den billigste forsikring??? Hvad giver I
> for at have forsikret sådan et dyr??

   Som nybegynder så er TopDK en godt bud... hvis det er en lille MZ så er
GF rigtig god, da under 175cc = ekstra billigt.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Thomas

Dato : 17-08-04 16:00

>Hvad giver I
> for at have forsikret sådan et dyr??

Den er billig! hos Tjenestemændne forsrikring koster den ca 580kr om året i
ansvar.

Mvh Thomas

Fra : Henrik & Karina

Dato : 17-08-04 19:47

Thomas wrote:

> Den er billig! hos Tjenestemændne forsrikring koster den ca 580kr om året i
> ansvar.
>
> Mvh Thomas

Jeg giver 604 kr årligt for en etz 251 i topdanmark og har kørt i 9 år..

Henrik

Fra : \\_TNT_/

Dato : 17-08-04 19:51

> Den er billig! hos Tjenestemændne forsrikring koster den ca 580kr om året
> ansvar.

det er ik noget normale ikke tjenestemands ansatte kan bruge.. er det?

Dennis Christensen

Fra : boots

Dato : 17-08-04 19:57

"Thomas" skrev d. 17-08-04 16:00 dette indlæg :

> Den er billig! hos Tjenestemændne forsrikring koster den ca 580kr om
året i
> ansvar.
>
> Mvh Thomas

Tjenestemændenes forsikring?? Det lyder som en god mulighed. Tak skal du
have. Det må undersøges.
Mvh Frede

http://www.kandu.dk/