Bisp personangriber fra prædikestol
Fra : Bo Warming

Dato : 17-08-04 14:36

Bisp personangriber fra prædikestol

Lindhardt brugte sin Roskildekirke til følgende overraskende bemærkning:
"Når Søren Krarup har været på TV-skærmen, evt ganske kortvarigt, så sker
der hver gang over hundrede udmeldelser af folkekirken i den næste uge".
Hvor realistisk er en sådan formodning - som blev udtrykt med forbehold om
at det var et rygte.
Den netop anmeldte bog om _rygter og etik_ er her relevant.
Jeg mener en dekorum-påtale fra ministeren ville være på sin plads, hvis det
er muligt.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Vidne til den famøse udtalelse fra prædikestol, hvor den "bagholds"-angrebne
ikke kan svare, var bl.a. pastor Lars Danner Madsen. Jeg beder venligst
KD-debatredaktionen om at oplyse mig email-adresse på jeres chefredaktør og
andre, som man kan diskutere med, hvis dette ikke kan bringes - ligesom jeg
er overrasket over, at man kalder VERDENSBANKDIREKTØR cand.scient. Svend
Burmester for KUN "forfatter og udforsker" under hans artikel. Hvis
dementi/forbedring bringes, - bedre sent end aldrig - så venligst mail mig
om dato og side - smånotitser kan let overses af travle abonnenter..

Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N
Tel: 3586 1000, fax: 3586 1001
http://www.glistrup.com

Fra : Andreas Falck

Dato : 17-08-04 16:04

I news:j3oUc.84277$ZN2.9428@fe60.usenetserver.com skrev
Bo Warming følgende:

> Jeg beder venligst KD-debatredaktionen om at oplyse mig
> email-adresse på jeres chefredaktør og andre, som man kan diskutere
> med,

Så send det til KD og ikke her! Dette er ikke KD-debatredaktionen

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/
http://ravsted.dk/ - *Byen hvor der virkelig sker noget*

Fra : Bo Warming

Dato : 18-08-04 09:11

Som er velkendt, går jeg efter BOLDEN, her godhedsindustriens bedrag og
lodrette løgn mht at opdigte at hundred pr uge melder sig ud af
Folkekirken, når Krarup har været i TV - hvergang!

At jeg også har sendt indlægget til en avis, kan da ikke genere nogen?

Domkirken var fuld af pårørende til præster der skulle ordineres, da bisp
Lindhardt opdigtede sin bagvaskelse - er det god etik?

Fra : Jens.

Dato : 18-08-04 19:04

Andreas Falck wrote:
> I news:j3oUc.84277$ZN2.9428@fe60.usenetserver.com skrev
> Bo Warming følgende:

> Så send det til KD og ikke her! Dette er ikke KD-debatredaktionen

nej det er malka-debatredaktionen.

--
Jens.