Ultimate Versus (Ruyhei Kitamura)
Fra : Morten DH

Dato : 17-08-04 12:25

Fra IMDB (http://www.imdb.com/title/tt0275773/alternateversions):
"The director has created a version called "Ultimate Versus". This cut is
about ten minutes longer than the original and contains new scenes and CGI
effects"

Nogen der ved hvor jeg kan køre mit Visa igennem og få den? Prisen er
underordnet

Fra : Ole Kofoed

Dato : 17-08-04 12:41
Fra : Morten DH

Dato : 17-08-04 13:37

http://global.yesasia.com/en/PrdDept.aspx/pid-1003249148/did-0/code-j/section-videos/

> http://www.amazon.co.jp/exec/obidos/ASIN/B0001Z30QK/

Puha man skal sgu passe på med at skrive prisen er underordnet

I øvrigt, dit link til Amazon får jeg kun en masse firkanter i stedet for
tekst - også efter at have valgt display in english... nogen ide om hvad jeg
gør forkert?

> Anmeldelse:
>
> http://dvd.ign.com/articles/534/534802p1.html?fromint=1

Lyder sgu ellers lækkert... hmm spørgsmålet er jo som om den dukker op i en
mere rimeligt prissat R3 udgave med engelske subs på ekstra materialet...

Fra : Ole Kofoed

Dato : 17-08-04 21:56

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tekst - også efter at have valgt display in english... nogen ide om hvad

Sitet findes kun på japansk, men det fungerer vist som alle de andre
Amazon'er. Du kan evt. få oversat firkanterne på
http://babel.altavista.com/

Mvh.

Ole

Fra : Ole Kofoed

Dato : 17-08-04 22:04

> Lyder sgu ellers lækkert... hmm spørgsmålet er jo som om den dukker op i
en
> mere rimeligt prissat R3 udgave med engelske subs på ekstra materialet...

I øvrigt underligt at anmeldelsen nævner engelske tekster når der intet står
hos YesAsia og der hos CD Japan direkte står "*English subtitles not
included.".

Fra : Morten DH

Dato : 18-08-04 10:29

> I øvrigt underligt at anmeldelsen nævner engelske tekster når der intet
står
> hos YesAsia og der hos CD Japan direkte står "*English subtitles not
> included.".

Ja jeg tror også hellere jeg må vente til der kommer en anden udgave...
mangler jo også alle Kitamura's titler - desværre er han ikke så godt
repræsenteret på det billige R3 marked