At amme og følge WW
Fra : Dorthe

Dato : 17-08-04 11:22

Jeg fødte for 4 måneder siden og kunne godt tænke mig igen at gå i gang med
at tabe mig lidt. Men siden jeg ammer, ved jeg, at man skal passe lidt på.

Er der nogen der ved, hvor mange point man må få, når man ammer ift.
normalen? (Må få 21 point efter udregning på "normalen")

Dorthe

Fra : Mette

Dato : 19-08-04 08:45

"Dorthe" <dorthemus1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der ved, hvor mange point man må få, når man ammer ift.
> normalen? (Må få 21 point efter udregning på "normalen")

I "gamle dage" (for 4 år siden) skulle jeg lægge 10 pt til, da jeg ammede
Og kiloene strøg af mig alligevel. Det er fordi man forbrænder 500 kcal
dagligt ved amning alene.

Fra : Dorthe

Dato : 19-08-04 19:49

"Mette" <Mette@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
ammede
> Og kiloene strøg af mig alligevel. Det er fordi man forbrænder 500 kcal

tak for svaret
Så håber jeg , det samme er gældende for Flex point systemet

Dorthe