Konstruktiv ændring
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 17-08-04 10:49

Nogen der har prøvet at være til syn og få godkendt konstruktiv ændring?

Min 4x4 er hævet 100 mm, sporvidden forøger med 158 osv...

Hvad havde du/I med af papirer?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-04 10:58

meddelelse news:4121d47d$0$73939$14726298@news.sunsite.dk...
> Nogen der har prøvet at være til syn og få godkendt konstruktiv ændring?
>
> Min 4x4 er hævet 100 mm, sporvidden forøger med 158 osv...
>
> Hvad havde du/I med af papirer?

En skribent herinde har fået sin astra synet med konstruktive ændringer;
hans Astra var sænket... svjh var alt han havde med TüV papirer på fjedrene.

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94

Fra : Christian Hansen

Dato : 17-08-04 19:32

"Bjørn" <bjorn[at]norgaardsweb.dk> wrote in message
> [...]
>
> En skribent herinde har fået sin astra synet med konstruktive ændringer;
> hans Astra var sænket... svjh var alt han havde med TüV papirer på

Det må jo være mig ;)
TüV var nok :) (60 mm sænkning)

Christian Hansen
http://www.nmweb.dk
http://www.taabelig-turbo-klub.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 17-08-04 19:58

Christian Hansen telepaterede følgende til sin PC:
> Det må jo være mig ;)
> TüV var nok :) (60 mm sænkning)

Står det i dine papirer?
Var det "blot" til et alm. syn?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Christian Hansen

Dato : 17-08-04 20:16

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message
> Christian Hansen telepaterede følgende til sin PC:
>
> Står det i dine papirer?
> Var det "blot" til et alm. syn?

Jeg fik så ikke påført det på registreringsattesten (selvom det nok vil være
en god ide)..
Jeps - ganske almindeligt periodisk syn

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 18-08-04 15:37

Christian Hansen wrote:

> Jeg fik så ikke påført det på registreringsattesten (selvom det nok vil være
> en god ide)..

Hvis ikke det står på registreringsattesten, så er den ikke
godkendt med den konstruktive ændring, heller ikke selv om
synsmanden klapper begejstret i hænderne over TÜV'en - så, ja, det
er nok en god ide at få det påført..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 17-08-04 16:37

Morten Fruergaard wrote:
> Nogen der har prøvet at være til syn og få godkendt konstruktiv
> ændring?
>
> Min 4x4 er hævet 100 mm, sporvidden forøger med 158 osv...
>
> Hvad havde du/I med af papirer?

Du skal have fabrikant erklæring der godtgør din øgede sporvidde er
forenelig med din bils konstruktion, med hensyn til spindler m.m.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 17-08-04 17:23

Hans L. Jørgensen telepaterede følgende til sin PC:
> Du skal have fabrikant erklæring der godtgør din øgede sporvidde er
> forenelig med din bils konstruktion, med hensyn til spindler m.m.

Eller TÜV, hvilket jeg har...

--
Mvh. Morten Fruergaard