Annonce i DBA
Fra : Martin Leong

Dato : 17-08-04 09:04

Nu er min adgang udløbet og der er self. lige en annonce som jeg ikke fik
med Er der nogen der har adgang der gider og slå den op for mig?

http://makeashorterlink.com/?N2ED12119

Mvh
Martin Leong

---

Fra : Martin Leong

Dato : 17-08-04 09:05

Og http://makeashorterlink.com/?O2FD55119 vil jeg egentlig også gerne have

"Martin Leong" <mk_leong@FJERNhotmail.com> wrote in message
> Nu er min adgang udløbet og der er self. lige en annonce som jeg ikke fik
> med Er der nogen der har adgang der gider og slå den op for mig?

> [...]

---

Fra : John Jensen

Dato : 17-08-04 09:39

"Martin Leong" <mk_leong@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Og http://makeashorterlink.com/?O2FD55119 vil jeg egentlig også gerne have
>

> "Martin Leong" <mk_leong@FJERNhotmail.com> wrote in message

Hej Martin,

Det er den samme person/tlf nr & email adresse i begge annoncerne selv om
det er opgivet til at være 2 forskellige steder rent
geografisk.

40891488 / 49210012 jakobbjerre@hotmail.com

/ John

Fra : Bjørn S

Dato : 17-08-04 10:55

John Jensen wrote:

> Det er den samme person/tlf nr & email adresse i begge annoncerne selv om
> det er opgivet til at være 2 forskellige steder rent
> geografisk.

> 4xxx / 4xxx jakobbjxxxxx

Hej John,
det er lidt dumt at offentliggøre en mailadresse uden nogen maskering i en
nyhedsgruppe, især hvis det ikke er din egen.
Manden får snart en masse ekstra spammails :-/

--
/Bjørn

Fra : Martin Leong

Dato : 17-08-04 12:06

Hej John

Jeg takker og bukker, dog er jeg ret sikker på at det ikke er den samme,
prøv at åbne en ny browser og paste link nummer to, så skulle det gerne vise
sig at være en anden...

Mvh
Martin Leong

"John Jensen" <John@nospamJensen.tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
>
> Det er den samme person/tlf nr & email adresse i begge annoncerne selv om
> det er opgivet til at være 2 forskellige steder rent

---

Fra : Martin Leong

Dato : 17-08-04 12:10

Nej det var så link nummer et jeg mente

> [...]
>
> Jeg takker og bukker, dog er jeg ret sikker på at det ikke er den samme,
> prøv at åbne en ny browser og paste link nummer to, så skulle det gerne

---

Fra : Palle

Dato : 17-08-04 12:35

> http://makeashorterlink.com/?N2ED12119

Hvordan laver man et link til en annonce ?? Jeg er da åbenbart en nød til
dette !

Palle - Daytona

Fra : Palle

Dato : 17-08-04 12:58

> Hvordan laver man et link til en annonce ?? Jeg er da åbenbart en nød til
> dette !

http://www.dba.dk/asp/visnr/visnr_annoncekoeb.asp?AnnonceId=35061869&RubrikId=&Link=%2Fasp%2Fnotesblok%2Fnotesblok%2Easp

Nå men, det er denne jeg gerne vil ha' nummer på

Palle

Fra : Palle

Dato : 17-08-04 13:02

http://www.dba.dk/asp/visnr/visnr_annoncekoeb.asp?AnnonceId=35061869&RubrikId=&Link=%2Fasp%2Fnotesblok%2Fnotesblok%2Easp
> Nå men, det er denne jeg gerne vil ha' nummer på

ARGH... GOD DAMN IT ... Jeg er altså ligeglad med greb til en SV'er....

Jeg kan ikke lave et link til det jeg gerne vil ha' nummer på

Fra : Martin Leong

Dato : 17-08-04 20:19

Kan jeg få en af jer til at se http://makeashorterlink.com/?W20332319 ?

Mvh