IceWarp webmail problem....
Fra : Flemming Hansen

Dato : 17-08-04 00:15

Hejsa,

Jeg har installeret Merak email server på min windows xp pc med apache web
server med php og mysql. Jeg har konfigureret Merak korrekt og fik den op at
køre. I starten kørte IceWarp webmail programmet fint, men ligepludselig
begyndte det at vise N i stedet for login navn, password, login knappen osv
i login formuleren; også efter login.... Altså i stedet for alle variabler i
skabelonerne viser det bare N... Jeg har altså ikke lavet noget ændringer i
hverken serveren (apache, Merak) eller IceWarp. Jeg har uninstalleret Merak,
slettet alt, der er tilbage af Merak, og geninstalleret. Har nogen oplevet
og løst problemet eller ved hvor jeg kan søge hjælp? Har læst alle
dokumantationer inkluderet i programmet, besøgte deres hjemmeside, men kunne
ikke finde noget om problemet... På forhånd tak.

Fra : Flemming Hansen

Dato : 17-08-04 16:31

Lige en tilføjelse...

Jeg fandt ud af at hvis man logger ind fra andre computere end den serveren
kører på, ser alt problemfrit ud. Jeg har slettet indholdet af cache i
internet explorer, men problemet er kun på pcen serveren kører på...