Word97 tabel i tabel
Fra : Joe Bob

Dato : 09-05-01 13:02

Hej

Jeg har siddet med Word 2k og lavet et dokument, som har en tabel inde i en
tabel. Men efter at have åbnet dokumentet op i Word 97, blev den indsatte
tabel fjernet men indholdet var der dog rodet rundt).

Er der nogen som kan sige mig om man kan lave en tabel i en tabel under
Word97 ?

På forhånd tak.

Fra : Pia Vang

Dato : 09-05-01 13:21

Nej - det er ikke muligt at lægge en tabel i en tabel i word97.

mvh Pia

news:2maK6.134$02.8154@news.get2net.dk...> Hej

Fra : Kim Klitgaard

Dato : 10-05-01 11:38

Pia har ret i at man ikke umddelbart kan lave en tabel i en tabel i Word 97.
Man kan dog omgå problemet ved at lave den indlejrede tabel i en tekstboks.

mvh
Kim

Fra : emj

Dato : 09-05-01 14:20

Joe Bob skrev i <2maK6.134$02.8154@news.get2net.dk>:

>Jeg har siddet med Word 2k og lavet et dokument, som har en tabel inde i en
>tabel. Men efter at have åbnet dokumentet op i Word 97, blev den indsatte
>tabel fjernet men indholdet var der dog rodet rundt).

I din Word2000, kan du indstille under
funktioner/indstillinger/kompatilitet vælge, at det dokument du
oprettet kun må benytte Word97 kompatile funktioner, hvis de ved, at
du skal bruge dokumentet i Word97. Så undgår du den slags. Der er stor
forskel på netop tabeller i de to versioner.
Hilsen emj
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Opdateret 1. maj
http://home1.stofanet.dk/emj/kirstine/kirstine.htm