Andet multimedie
bentjuul 3670
Blomster site
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 16-08-04 20:32

Jeg skal have sendt 'en blomst' (et føs'da' kort med en pæn blomst på) og
søger et site med flotte billeder af blomster (opløsning min 1000 x 1000
pix).
Nogen der kender sådan et site ?

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Kurt Hansen

Dato : 16-08-04 21:40

Den Mon, 16 Aug 2004 21:31:56 +0200, skrev Michael Lund Sørensen:

> [...]
>søger et site med flotte billeder af blomster (opløsning min 1000 x 1000

En billedsøgning med Google på nøgleordet "flowers", dernæst
"avanceret billedesøgning" og specificere "store" og "farver" giver
286.000 billeder at vælgeimellem.

Her er et shortlink til søgningen:
http://makeashorterlink.com/?G28E12019

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 17-08-04 12:00

Kurt Hansen skrev :

> En billedsøgning med Google på nøgleordet "flowers", dernæst
> "avanceret billedesøgning" og specificere "store" og "farver" giver
> 286.000 billeder at vælgeimellem.

Og det er jo fuldkommen uoverskueligt. Fx Mr. Gen Flowers har ingen
interesse.

> Her er et shortlink til søgningen:
> http://makeashorterlink.com/?G28E12019

Kajo's link er 1000 gange bedre!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Kurt Hansen

Dato : 17-08-04 22:16

Den Tue, 17 Aug 2004 12:59:42 +0200, skrev Michael Lund Sørensen:

>Og det er jo fuldkommen uoverskueligt. Fx Mr. Gen Flowers har ingen
>interesse.

>Kajo's link er 1000 gange bedre!

Nådada, jamen så du da meget undskylde jeg forstyrrede.

Kurt Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-04 22:26

http://www.harphampix.com/v2/category.php?id=23

--
mvh kajo

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 17-08-04 12:00

Kajo skrev :
> "Michael Lund Sørensen" skrev i en meddelelse
>>

> http://www.harphampix.com/v2/category.php?id=23

Takker!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-04 15:14

> Takker!

Men husk lige, der er copyright på sådanne fotos.
Så det er begrænset hvad du kan bruge dem til.

--
mvh kajo