Hilse ved forbikørsel/overhaling
Fra : Nejmann

Dato : 16-08-04 20:09

Hej,

jeg har tit tænkt på hvad normen for at hilse ved forbikørsel/overhaling
er? Jeg har nemlig selv i den foregående uge overhalet en del på MC som
jeg ikke har fået hilst på :(

/Nejmann

Fra : Kasperkk

Dato : 16-08-04 20:19

Nejmann wrote:
> [...]
> forbikørsel/overhaling er? Jeg har nemlig selv i den foregående uge
> overhalet en del på MC som jeg ikke har fået hilst på :(

Jeg har da fint overskud til lige at smide venstrelappen ud selvom man
kommer udenom for fuld hane. Det plejer jeg at gøre...

Kasperkk

Fra : Jo

Dato : 16-08-04 21:06

> Jeg har da fint overskud til lige at smide venstrelappen ud selvom man
> kommer udenom for fuld hane. Det plejer jeg at gøre...
>
> Kasperkk

Eller lige lette på den højre ben - ligesom hundene...

Jo.

Fra : M

Dato : 16-08-04 22:37

Jeg vipper gerne lige den højre hånds fingre mens jeg holder om gassen. Om
det så ses, ved jeg egentlig ikke, men min samvittighed er i hvert fald
reddet...

Mikker

Fra : Palle

Dato : 17-08-04 08:40

> Eller lige lette på den højre ben - ligesom hundene...

Jeps, det bruger jeg også.. Det gør alle mc'ister syd for dk.... Det fandt
jeg ud af, da jeg var på ferie. Vi kørte 140-160, og det er jo ikke meget
i tyskland.
Iøvrigt hilser franske mc'ere med et V-tegn og ikke bare en løftet hånd.
Hollandske bøssesvin hilser slet ikke !

Palle - Daytona, med en hånd i luften, og et ben ud til siden

Fra : K

Dato : 17-08-04 07:51

"Nejmann" <nejmannSLET@SLETkungan.dk> skrev i en meddelelse

> jeg har tit tænkt på hvad normen for at hilse ved forbikørsel/overhaling
> er? Jeg har nemlig selv i den foregående uge overhalet en del på MC som
> jeg ikke har fået hilst på :(

VIGTIGT: Husk at hilse, ellers er det fratagelse af køretøj efter 10
manglende hilsener !

K ;-p

Fra : Ronni Jensen

Dato : 17-08-04 08:45

> VIGTIGT: Husk at hilse, ellers er det fratagelse af køretøj efter 10
> manglende hilsener !
>
> K ;-p

Ja man fristes dog til at gå i hilse-strejke efter forgæves at have hilst,
råbt og lavet dobbelte pioetter 4 gange på vej til arbejde idag hehe..

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F