Kender nogen Downloadshield.com
Fra : John Lund

Dato : 16-08-04 19:36

Trods frygten for at ligge en OT her i gruppen eller blive udsat for en
masse OT-diskussioner vil jeg vove at stille følgende spørgsmål :

Kender nogen www.downloadshield.com er det fup eller kan man virkelig for
$20 om året hente alle de spil, film og MP3 man vil helt legalt.

Jeg har svært ved at se hvor lovligheden er henne, men det kan jo være jeg
har misforstået noget .

Mvh

John

Fra : René Lønstrup

Dato : 16-08-04 20:08

John Lund <jol(haderspam)@privat.dk> wrote:
> [...]
> for $20 om året hente alle de spil, film og MP3 man vil helt legalt.
>
> Jeg har svært ved at se hvor lovligheden er henne, men det kan jo

Jeg kender dem ikke, men min umiddelbare vurdering må være at det er fup.
Kigger man under spil finder man titler der endnu ikke engang er udkommet
(det samme er tilfældet under film), men som står at de er 'available'.

Jeg tvivler på at det er lykkedes dem at få bla. GTA San Andreas,
S.T.A.L.K.E.R., The Movies, Half-Life 2 og Xbox-versionen af Doom 3, inden
udviklerne er færdige med dem (okay, HL2 kan være den leakede udgave, men
den er jo ikke helt lovlig ;) ).

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Jesper

Dato : 16-08-04 22:01

"John Lund" <jol(haderspam)@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> $20 om året hente alle de spil, film og MP3 man vil helt legalt.
>
> Jeg har svært ved at se hvor lovligheden er henne, men det kan jo være jeg

"As seen on TV"

Det plejer jo at borge for kvalitet