Ny Fiat og måske ny alfa?
Fra : Frederik

Dato : 16-08-04 18:53

Hej

www.italiaspeed.com øverste nyhed ses en ny Fiat på en autotransport.
Bagved den holder noget med Breraagtige forlygter. En afløser for 156?

Hvad siger I ?

Mvh.

Frederik

Fra : Cosworth POWER

Dato : 16-08-04 18:56

> En
> afløser for 156?
>
> Hvad siger I ?

Den er der billeder af nederst på siden under teksten:
"The closest look yet at Project 939, the new Alfa Romeo 156 replacement "

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Frederik

Dato : 16-08-04 20:32

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message

> Den er der billeder af nederst på siden under teksten:
> "The closest look yet at Project 939, the new Alfa Romeo 156 replacement "

> [...]

Den har jeg set. Det var dog ikke det, spørgsmålet gik på.

Mvh.

Frederik

Fra : No1

Dato : 17-08-04 08:52

> Den er der billeder af nederst på siden under teksten:
> "The closest look yet at Project 939, the new Alfa Romeo 156 replacement "

Der står ikke noget om hvorvidt standardmodellerne er forhjuls- eller
baghjulstrukket. Så det bedste gæt er at de er forhjulstrukket?

Fra : Niels Skaaning

Dato : 16-08-04 19:46

"Frederik" <f.caroe@suf.nu> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> På www.italiaspeed.com øverste nyhed ses en ny Fiat på en autotransport.
> Bagved den holder noget med Breraagtige forlygter. En afløser for 156?
>
> Hvad siger I ?

Jeg siger fy, føj... hvad skal alle de fremmede motorer i italienske biler!?

NS

Fra : Nicolai

Dato : 17-08-04 00:37

"Frederik" <f.caroe@suf.nu> wrote in message news:<4120f48a$0$195$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
>
> På www.italiaspeed.com øverste nyhed ses en ny Fiat på en autotransport.
> Bagved den holder noget med Breraagtige forlygter. En afløser for 156?

Der er billeder af den her:
http://www.italiaspeed.com/2004/cars/alfa_romeo/08/pro939/pro939_1408.html

og 147'erens facelift her:
http://www.italiaspeed.com/2004/cars/alfa_romeo/08/147_facelift/index.html

og en Autodelta 156GTA 3.7:
http://www.italiaspeed.com/2004/cars/others/autodelta_uk/16082004/index.html

Generelt tror (håber) jeg at den kommer til at se pænere ud i metal
end på spionbilleder.

mvh
Nicolai

www.nk-h.dk

Fra : No1

Dato : 17-08-04 08:49

> På www.italiaspeed.com øverste nyhed ses en ny Fiat på en autotransport.
> Bagved den holder noget med Breraagtige forlygter. En afløser for 156?

Ja, det ligner den "156 afløser" de tidligere har vist billeder af på
Italiaspeed.