slanke sig
Fra : Poul Johannsen

Dato : 16-08-04 16:31

Hej

Jeg har et problem med min mave. Den ligner snart et bildæk.
Hvad er den bedste mulighed for at kommer af med topmaven.
Jeg har et mavebælte, som jeg stramme rundt om maven for at trække maven
sammen. Hvor længe af gange skal man have bæltet på for at det virker?
Hvad er den bedste mavebælte i vil anbefale og hvor man bestille det henne?
Matas havde en gang et mavebælte i grøn farve men den var for dyr. Omkring
650 kr. Det er for meget.

Håber i kan hjælper mig. På forhånd tak.

Mvh Poul

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 16-08-04 16:49

Hvor gammel er du?

Det er nok noget med slankekost og lidt motion måske?........eller det gider
du ikke?

Fra : Poul Johannsen

Dato : 16-08-04 20:55

Hej

> Hvor gammel er du?

33 år

> Det er nok noget med slankekost og lidt motion måske?........eller det
> gider
> du ikke?

Jeg går en tur med en god ven hver tirsdag bla gennem byen vi bor i. Turen
er nok på ca 1½ kilometer eller der omkring.
Slankekost har jeg ikke rigtigt prøvet og slankepiller stoler jeg ikke på.
Det eneste der slanker sig af det er tegnebogen.

Mvh Poul

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 16-08-04 21:05

Poul Johannsen wrote:
> [...]
> Jeg har et mavebælte, som jeg stramme rundt om maven for at trække
> maven sammen. Hvor længe af gange skal man have bæltet på for at det

24 timer i døgnet.... og kun så længe det sidder på....
altså, det virker KUN kosmetisk uden på tøjet, og ikke noget lige så snart
tøjet falder...

>Hvad er den bedste mavebælte i vil anbefale og hvor man
> bestille det henne? Matas havde en gang et mavebælte i grøn farve men
> den var for dyr. Omkring 650 kr. Det er for meget.
>
> Håber i kan hjælper mig. På forhånd tak.

jeg synes du skal droppe alt om de der mavebælter, og begynde at gå tur hver
aften i stedet for kun en gang om ugen......
fyld din tallerken både morgen og middag, halvt med grøntsager og resten
fordelt på kartofler/pasta eller ris og kød (1/4 del til hver).... og skær
generelt ned på fedtstoffer i din mad, dvs skær smør, mayo og lignende væk
eller vælg fedtfattige varianter og brug generelt mindre....
hvis du følger de små ændringer i din kost tror jeg så småt du vil se
forandringer, medmindre det er den type kost du allerede lever af....

--
Knus, Sabina, som har en skøn somalipige der savner et nyt hjem....
send mig en mail hvis du er interesseret ;)

Fra : Poul Johannsen

Dato : 21-08-04 20:43

Hej

> 24 timer i døgnet.... og kun så længe det sidder på....
> altså, det virker KUN kosmetisk uden på tøjet, og ikke noget lige så snart
> tøjet falder...

Ok

> [...]
> hvis du følger de små ændringer i din kost tror jeg så småt du vil se
> forandringer, medmindre det er den type kost du allerede lever af....

Ok. Det med en gåtur hver dag lyder som en god ide
Og med kosten vil jeg prøver mig med.
Takker for svaret

Mvh Poul